Olisi yksi kysymys vähän asian, eli golfin vierestä. Netissä myydään golfhousuja aika monelta merkkivalmistajalta. Olen vähän miettinyt, jos ostaisi sellaiset, en kuitenkaan golfiin vaan muuhun liikuntaan, jossa pitää pukeutua muodollisesti, siis lavatansseihin.
Housujen pitäisi olla kevyet, joustavat (mielellään ainakin vyötäröstä), hengittävät ja niitä pitäisi voida käyttää sisätiloissa. Ovatko myytävät golfhousut sellaiset? Jotain merkkisuosituksia tähän tarkoitukseen?
golfmiehen housut
polkantahtiin
9
339
Vastaukset
- golfaaja
Golf housut eivät ole sellaisia.
- eiloukata
Älä edes kuvittele loukkaavasi golfii tollee eti vaan housut muualta
- tanssiomathousut
tuo ajatus kyl loukkaa golfii
- eigolfhousu
juu ei missää nimessä
- golfistatietävä
Golfhousut muistuttavat aika paljon jonkin verran puvun housuja jopa jäykemmät luulen ettei toimi
- Golfmestari
Alberto on paras! Jos hankit, niin et pety.
- totuusontotta
Ne muistuttavat aika paljon puvunhousuja ovat jopa jäykemmät.
- kyllänäinon
Golfiin ja Tansiin eri housut ehdottomasti
- golferikuintanssi
Jos meinaat ostaa golfhousut jostain kunnon golfliikkeestä nii pitää omistaa useampi golfosake.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605