Kysympä tätä täältä. Olen huomannut että jotkut nuorehkot (20-40v) perheen äidit pruukaavat laittaa hirviästi ruokajätteitä lavuaarin sihtiin. Siinä voi olla raejuuston, perunan kuoren, nakin, leivänmurun, salaatin, tomaatin ym kappaleita inhan näköisenä moskana. Ja siis toistuvasti, jopa vieraiden läsnä ollessa. Mistä tässä on kysymys? Miksi emäntä ei laita niitä roskapussiin. Luulisi viemäreiden tukkiintuvan. Ja tätä näkee myös omakotitalossa jossa olet itse 100% vastuussa omista viemäriputkistasi. Säästetäänkö tällä jotenkin jätehuoltolaskua kun annetaan "imeytyä" ne jätteet sinne lavuaariin? näky on todella irvokas. Olen sen vain huomannut kun joskus kyläillessäni haen vaikka lasin vettä, huh mikä näky.
Ruokajätteiden laittaminen tiskialtaaseen?
inhottavaa_ainakin
1
75
Vastaukset
- BLOODisLIFE
Oon huomannu samanlaista toimintaa, että ruokaa on laitettu mihin se ei kuulu ja ne pitäis laittaa bioroskikseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820