Oon pitkään pohtinu matkalle lähtöä ja hostelli olisi se paikka jossa yövyn. Jos menee dormiin, niin pidetäänkö sielä oikeasti hiljaisuus kun sen aika koittaa vai jutellaanko ja pelataanko korttia siitä huolimatta?
Entä miten siellä saa olla rauhassa vai saako ollenkaa? Olen todella introvertti luonteeltani ja vaivaudun sekä mahollisesti ahdistun jos joukko tuntemattomia yrittää saada mut mukaan omiin hauskanpitoihinsa. Kahdenkeskinen juttelu vielä menee, mutta ryhmistö en pidä!
Pari kertaa kyllä olen hostellissa ollut, mutta 2hlö huoneessa oli kaverini ja toisella kerralla jopa kaks frendiä mukana.
Yhden hengen huoneita ei taida olla mutta kahden hengen huoneita on joissa mahdollisesti saa olla yksin, tai jakaa sen pienen kustannuksen jonkun tuntemattoman kanssa?
Hostellien asiakkaat?
Suom.stereostypia
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398