https://www.youtube.com/watch?v=AqJliZFaHp0
Eikö turvarautojen idea ole nimenomaan estää videon kaltaisen onnettomuuden tapahtuminen?!
http://gorillasports.fi/kyykkytelineet/10000827-kyykkyteline-varmistusraudoilla.html
"Sopii kyykkyihin, PENKKIPUNNERRUKSEEN, dippeihin "
Paskimmat turvaraudat ikinä!
6
2640
Vastaukset
- juu1111
Painorajatkin on olemassa. Halpa ei ole 300 kg harrastuksiin!
- hitsaaja66
Ensinnäkin videon ns turvarauta on ihan susi. Sitä ei ole tuettu hitsaamaalla kuin pohjasta, ei mitään tukea muualla. Pääsee joustamaan liikaa ja tulos on nähtävillä.
- Anonyymi
Tangon mentävä rako turvaraudan ja penkin pystytolpan välissä siinä kaulan kohdalla.Nayttää olevan jonkinlainen kisapenkki vielä.Tuota ei oo kyllä kukaan nostaja suunnitellut.
- Anonyymi
Varokaa atx 700 sarjan turvarautoja. Lupaa 400kg kapasiteetin mutta antautui minulla jo 105kilon tukin alla.
- Anonyymi
Tehkää käsipainopenkkiä, jos ei ole ketään varmistamassa. On 100 kertaa turvallisempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Kyykyn turvaraudat?
60-luvulla treenanneena oli itsestään selvää, että takakyykky hallittiin siten, että painopiste pidettiin sen verran takana, että tarvittaessa tangon sai kipattua taakse. Lantio eteen.
Epävarmoja olen kehoittanut tekemään etukyykkyä. Suuri osa ei vaan saa tankoa olkapäille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820