Mies ei rusinoidu

Naisasialooser

Jouduin eilen näyttämään paperit parille 10v nuoremmalle naiselle ennen kuin uskoivat, että olen 7v vanhempi kuin mitä he arvasivat. Ja olin vielä kasvattanut parrankin, jolloin minua joskus jopa luullaan melkein ikäisekseni. Ikäiseni nainen taas on vanha haaska ja moni näyttää vanhemmalta. Tiedän yhden 36v naisen, joka näyttää yli viisikymppiseltä kurttuisine naamoineen ja harmaantuneine hiuksineen

36

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaiSittenRusina

No itsellä ikää 34 -vuotta, ja yksi 17 -vuotias poika kysyi ikääni, käskin arvata ja hän arveli minun olevan 15 -vuotta, että se siitä naisten rusinoitumisesta... Omalla kohdalla sinkkuus onkin vahvasti yhteydessä siihen, että minua luullaan noin parikymmentä vuotta nuoremmaksi kuin olen. Kiinnostusta tulee siis alaikäisiltä pojilta, ja kun en itse mikään pervo ole, niin yksinpä saan olla...

• Oletko pienikokoinen?

• KaiSittenRusina
        ätmel kirjoitti:

Oletko pienikokoinen?

Miten sen kukakin määrittelee? Olen keskivertoa pidempi, mutta hoikka ja siro.

• KaiSittenRusina kirjoitti:

Miten sen kukakin määrittelee? Olen keskivertoa pidempi, mutta hoikka ja siro.

Ajattelin, että olisit ehkä yksi noista vaahtosammuttimen kokoiseksi jäävistä taskuvaimoista.

• Ikis__M

Jos noin paljon nuoremmalta näytät se kieltämättä voi hillitä lähestymisiä. Olet varmaan kaunis sillä tavalla että säilyt nuorekkaana koko ikäsi.

• KaiSittenRusina
        ätmel kirjoitti:

Ajattelin, että olisit ehkä yksi noista vaahtosammuttimen kokoiseksi jäävistä taskuvaimoista.

Arvasin että oletat minun olevan lyhyt... Koulussa minulla oli opettaja, joka oli todella lyhyt, siro ja hoikka ja ns. nuorekas. Hän oli vähän vajaa kolmikymppinen ja toiset opettajat vitsailivat aina, kuinka hän näyttää ihan yhdeltä oppilaista. Me oppilaat taas ihmeteltiin sitä silloin, koska ei hän meistä näyttänyt teiniltä, meidän ikäiseltä, vaan vain pienikokoiselta aikuiselta ja jopa vanhalta. Teinille siis nuorekas aikuinen yleensä näyttäytyy kuitenkin vanhan ja aikuisen näköisenä, vaikka aikuisten mielestä näyttäisikin lapselta... Minun kohdalla kyse on kuitenkin muusta. Minua luullaan luulijan iästä riippumatta teiniksi. Aikuiset luulevat, teinit luulevat, jopa pikkulapset sanovat minua tytöksi.

Arvasin että oletat minun olevan lyhyt... Koulussa minulla oli opettaja, joka oli todella lyhyt, siro ja hoikka ja ns. nuorekas. Hän oli vähän vajaa kolmikymppinen ja toiset opettajat vitsailivat aina, kuinka hän näyttää ihan yhdeltä oppilaista. Me oppilaat taas ihmeteltiin sitä silloin, koska ei hän meistä näyttänyt teiniltä, meidän ikäiseltä, vaan vain pienikokoiselta aikuiselta ja jopa vanhalta. Teinille siis nuorekas aikuinen yleensä näyttäytyy kuitenkin vanhan ja aikuisen näköisenä, vaikka aikuisten mielestä näyttäisikin lapselta... Minun kohdalla kyse on kuitenkin muusta. Minua luullaan luulijan iästä riippumatta teiniksi. Aikuiset luulevat, teinit luulevat, jopa pikkulapset sanovat minua tytöksi.

En kyllä usko ilman todisteita! :3

• KaiSittenRusina
        Ikis__M kirjoitti:

Jos noin paljon nuoremmalta näytät se kieltämättä voi hillitä lähestymisiä. Olet varmaan kaunis sillä tavalla että säilyt nuorekkaana koko ikäsi.

Minua tosiaankin lähestyy yleensä vain teini-ikäiset pojat. En yleensä enää edes kerro heille oikeaa ikääni, koska he eivät uskoisi kuitenkaan. Olen päätynyt valehtelemaan olevani 27 -vuotias, ja tätäkään he eivät millään meinaa uskoa. Ne harvat aikuiset, oman ikäiset miehet joiden kanssa olen jotain yrittänyt "viritellä" vaikuttavat nolostelevan kulkea kanssani julkisesti ja yhteydenpito heidän taholtaan on ensin vähentynyt loppuen kohta kokonaan. Kelpaisin vain jonkinlaiseen salasuhteeseen ilmeisesti. Jokainen heistä on pariutunut itsensä ikäisen, ja myös siltä näyttävän naisen kanssa.

• KaiSittenRusina
        ätmel kirjoitti:

En kyllä usko ilman todisteita! :3

No älä usko. Vaikea minun on todistaa, ja niin typerä en ole, että laittaisin kuvia itsestäni nettiin.

No älä usko. Vaikea minun on todistaa, ja niin typerä en ole, että laittaisin kuvia itsestäni nettiin.

Höh, vältit ovelan ansani. :-/

• KaiSittenRusina
        ätmel kirjoitti:

Höh, vältit ovelan ansani. :-/

Heh... No näinpä tein. :)

• Ikis__M
        KaiSittenRusina kirjoitti:

Minua tosiaankin lähestyy yleensä vain teini-ikäiset pojat. En yleensä enää edes kerro heille oikeaa ikääni, koska he eivät uskoisi kuitenkaan. Olen päätynyt valehtelemaan olevani 27 -vuotias, ja tätäkään he eivät millään meinaa uskoa. Ne harvat aikuiset, oman ikäiset miehet joiden kanssa olen jotain yrittänyt "viritellä" vaikuttavat nolostelevan kulkea kanssani julkisesti ja yhteydenpito heidän taholtaan on ensin vähentynyt loppuen kohta kokonaan. Kelpaisin vain jonkinlaiseen salasuhteeseen ilmeisesti. Jokainen heistä on pariutunut itsensä ikäisen, ja myös siltä näyttävän naisen kanssa.

Kieltämättä vähn hankala tilanne varmaan siksi kun ei kukaan normaali mies halua tosiaan näyttää miltään pedarilta ja jos kovin hoikka ja siro olet niin varmaankin sinun myös on aika vaikea löytää sopivia vaatteita täältä tanttamaasta muualta kuin nuorten puolelta, silti joku pukeutmistyyliasia voisi kääntää vaakaa siihen suuntaan että menisit uskottavasti liki kolmekymppisestä.

• Ikis__M kirjoitti:

Kieltämättä vähn hankala tilanne varmaan siksi kun ei kukaan normaali mies halua tosiaan näyttää miltään pedarilta ja jos kovin hoikka ja siro olet niin varmaankin sinun myös on aika vaikea löytää sopivia vaatteita täältä tanttamaasta muualta kuin nuorten puolelta, silti joku pukeutmistyyliasia voisi kääntää vaakaa siihen suuntaan että menisit uskottavasti liki kolmekymppisestä.

Ongelma lienee siinä, että ne tyypit jotka välittävät siitä mitä muut ajattelevat ovat myös niitä, jotka ovat niitä "normaaleja" miehiä, joita naiset pitävät lupaavimpina.

• Tuo on kyllä häiritsevä tilanne. Itse näytän suunnilleen 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta ja siinäkin on jo tarpeeksi kestämistä. Aina saa olla korjaamassa tuntemattomien luuloja. Mutta luulusi että naiselle olisi vähän enemmän etua kuin miehelle tuommoisesta tilanteesta kun ottaa huomioon kuinka moni tälläkin palstalla unelmoi teininaisesta.

• 1212
        KaiSittenRusina kirjoitti:

Ja ethän ollut meikattu? Miehet harvemmin meikkaavat.

Meikki ja oikeanlaiset vaatteet tekevät paljon, mutta totta kai miestä kiinnostaa ensisijaisesti miltä nainen näyttää ilman meikkiä ja vaatteita ;)

• eiseriipusukupuolesta

Miehet kokevat varhaisrupsahduksen keskimäärin kolmikymppisinä ja sitten muuttuvat papoiksi keskimäärin kuusikymppisinä. Tästä on paljon heittoja molempiin suuntiin. Naisten selkein rupsahdus tapahtuu vaihdevuosien alkaessa. Molemmat sukupuolet kokevat parisuhderupsahduksen yhteen muuttaessa/ naimisiin mennessä (mm. ylipainoistuminen) ja unenpuuterupsahduksen lasten ollessa pieniä. Auringossa saa uv-ryppyjä ja tupakointi ja juopottelu vanhentaa näkyvästi. Ohut ja vaalea iho rypistyy herkemmin ja kestää auringon vaikutusta huonommin (esim. punatukkaiset). Miesten iho on keskimäärin paksumpi ja kovempi kuin naisten ja siten rypistyy hitaammin, mutta kaikkia yksilöitä tämä ei koske. Ihon rypistymistaipumuksessa on paljon perinnöllisiä eroja. On myös sairauksia, jotka aiheuttavat ihon rypistymistä.

Ei kannata kehuskella nuorekkuudella, se on katoavaista.

• eiseriipusukupuolesta

No tuolla taas ei ole mitään tekemistä ryppyjen kanssa. Iho on eri juttu kuin sydän tai muut elimet tai luusto tai lihakset. Ryppyinen voi olla hyväkuntoinen, rypytön rapakunnossa. Ja toimintakyvyltään hyväkuntoinenkin voi kuolla äkisti, kun jokin kohta pettää.

Jos vielä puhutaan elimistön vanhenemisesta elämän pituuden kantilta, niin suomalaisten miesten elinikä on keskimäärin kuutisen vuotta vähemmän kuin naisten. Poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, ja nuoremmissa ikäluokissa on miehiä enemmän kuin naisia. Mutta miesten suhteellinen osuus vähenee iän lisääntyessä, ja 60-vuotiaita naisia on enemmän kuin miehiä. Osa kuolleisuudesta on tapaturmia, osa elintapasairauksia, mutta myös vanhuuteen liitettyjä sairauksia. Tietääkseni kaikkialla maailmassa hyvin vanhojen ihmisten joukossa on enemmän naisia kuin miehiä. Oheisen tilaston mukaan vuonna 2014 Suomessa oli 100-vuotiaita 741, joista miehiä 100 ja naisia 641.

http://tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01025
        https://en.wikipedia.org/wiki/Oldest_people

En tiedä, onko joku tutkinut, että kuolevatko vanhalta näyttävät ihmiset nuorempina kuin nuorelta näyttävät. Äkkiä jos miettii vaikka ihan julkkiksia, niin eivät Kirka tai Gösta Sundqvist olleet erikoisen rupsahtaneita, vai olivatko teistä?
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kirka#/media/File:Kirka_Babitzin.jpg

Alkoholisteihin taas kunnon ja ulkonäön korrelaatio tuntuisi jonkin verran pätevän.

• eiseriipusukupuolesta

• Juu ei liity kyllä tähän asiaan tämä artikkeli. Vaikka näytän 28-vuotiaana 18-vuotiaalta niin fyysisen kunnon puolesta olen varmaan kuusikymppinen.

• Ei silti taida nuorekkuus panolle asti kantaa?

• elämäonnn

tässäkää mitää ongelmaa taas. jos ei rusinaiset naiset kiinnosta nii get over it

• palpatiini

Jogurttirusinaiset naiset kiinnostaa, nam.

• vanhahaaskanainen

Jouduin näyttämään paperit Alkossa vuosi sitten, 45 vuotiaan.

• huvittavajuttu

Kuka sanoo koskaan ikinä kellekään, että sä näytät vanhemmalta kuin olet tai näytät ihan ikäiseltäsi? Ei kukaan. Ainahan sanotaan, että näytät paljon nuoremmalta kuin oikeasti olet. Eikö vaan? Se on kohteliaisuutta ja vahvasti epäilen, että näin on sunkin kohdalla. Naiset vaan on halunneet tietää, minkä ikäinen sä olet ennenkuin tekevät mitään peliliikkeitä.
      Taisi kuitenkin käydä niin, että mitään et saanut, naiset jatkoivat toiseen kohteeseen?

• Naisasialooser

Idiootihan sinä kuullostat olevan. Näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta ja viimeistään siinä vaiheessa jos oikeasti näyttää ikäiseltään ja sen monta kertaa sanon niin se kyllä uskotaan, eikä tarvitse alkaa papereita kaivamaan. Ja jos kerran näytän ikäiseltäni niin eihän heidän silloin tarvitsee ikääni kysellä vaan he tietävät sen ulkonäöstäni.

Ja itse ainakin sanon ihmisille, että näyttävät ikäiseltään tai vanhemmalta.

Ja miksi naisen pitäisi olla kohtelias, luuletko, että nainen jää ilman munaa jos ei kehu miestä nuoremman näköiseksi? Mies tottakai valehtelee naisen olevan kauniimpi/nuorempi kuin mitä tämä on pillunkiilto silmissään.

Myönnät siis, että nainen antaa ja mies saa?

• hyvätnaurut

Ei tainnut nuorekas ulkonäkö olla valttia noiden naisten keskuudessa vaan totesivat sut ihan liian vanhaksi heille.

• daottta

Eli naiset tykkää nuoren näköisis miehistä?

• Naisasialooser

Naiset tykkäävät itseään huomattavasti vanhemmista miehistä, jos en olisi näyttänyt papereitani niin eivät varmasti olisi lähteneet pojanklopin mukaan

• V11k4t3m1e5

Hahaha leijutte täällä mutta oikeasti asia on juuri näin että ei viitsi sanoa jollekin joka kysyy "arvaa ikä" että on ihan kurpan/plösöukon näköinen...haistakaa vitttu te itsenne pettäjät, vanhoja ootte, vanhoilta näytätte

• Naisasialooser

idioottihan sinä olet. Ei ehkä sanota plösöukon näköiseksi, mutta ikä arvataan kuitenkin rehellisesti. Kyllä minut on monesti arvioitu ikäisekseni kun olen kasvattanut kunnon parran, koska silloin myös siltä näytän. Ilman partaa siloposkiselta nuorelta mieheltä. Kerrohan miksi parrakkaana ei tule näitä"kohteliaisuuskehuja"jos kerran vain kohteliaisuudesta veikataan nuoremmaksi.

• Penuela

Pyöräyttää. . Taju ja menee?? Oletteko tosissanne !! Te molemmat. Aa apua! !! Hävettää olla ihminen. . Hävettää!!!

• lähdinprovoonmukaan

Naisasialooserin tapauksessa nuorekas ulkokuori ei valitettavasti paljon pelasta, kun sisältö on mitä on.

• 12318253hufhdn

Useammilla treffeillä miehet ovat kysyneet ylpeä hymy huulilla että arvaapa minkä ikäinen olen. Jo treffien alusta on ollut selvää että mies on valehdellut ikänsä profiilissa 10-15 vuotta alaspäin. Kun profiilin 40 vuotias, kertookin ylpeänä olevansa jo 45 ("ei ikinä uskoisi vai mitä"), niin ei siinä raski sanoa että kuule olisin arvannut että olet 55. Yleensä ihmiset kyllä näyttävät ihan ikäisiltään, mutta näkevät itsensä nuorempina.

• Naisasialooser

No nainen näyttää ikäiseltään ja vanhemmalta, mutta mies ei. Ja itse näen itseni ikäisenäni, mutta muut näkevät nuorempana, eräs tuttunikin sanoi, että näytän tasan samalta kuin 10v sitten.

Itsekin olen monesti luullut miehiä huomattavasti nuoremmaksi kuin mitä nämä ovat.

Viime kesänä eräässä työpaikassa minulla oli työkaverina mm. 21v mies ja 37v mies ja ulkonäön perusteella olisi ollut mahdotonta sanoa kumpi on vanhempi, kummallakaan ei ollut rypyn ryppyä naamassaan.

• Ex-----PUA
        Naisasialooser kirjoitti:

No nainen näyttää ikäiseltään ja vanhemmalta, mutta mies ei. Ja itse näen itseni ikäisenäni, mutta muut näkevät nuorempana, eräs tuttunikin sanoi, että näytän tasan samalta kuin 10v sitten.

Itsekin olen monesti luullut miehiä huomattavasti nuoremmaksi kuin mitä nämä ovat.

Viime kesänä eräässä työpaikassa minulla oli työkaverina mm. 21v mies ja 37v mies ja ulkonäön perusteella olisi ollut mahdotonta sanoa kumpi on vanhempi, kummallakaan ei ollut rypyn ryppyä naamassaan.

Juurikin näin.

Myös minua on parhaimmillaan luultu jopa 10 vuotta nuoremmaksi.

Mutta tavallista onkin, että kurpparaivo alkaa heti nousta, kun ne eivät kestä sitä että miesten MA nousee iän myötä, ja miehet säilyvätkin paremmin.

Se tyypillinen syy siis, taas kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe