Olen vuosien kokeilemisen kautta tajunnut,että ruokavaliolla saan pysymään psorin todella rauhallisena.Nytkin käden selkäpuolella on vain häilyvä,rauhallinen just erottuva punainen 5cm läiskä,on läiskiä toki muuallakin mutta ne on niinkuin kuolleessa tilassa.Ensinnäkin,jätin perunan syönnin kokonaan,sokerin kokonaan ,mitä nyt piilosokeria pakosta,sitähän on joka paikassa,sitten valkoinen raffinoitu vehnäjauho pois.Siihenhän ei ole jäänyt mitään syötäväksi kelpaavaa,"jalostuksen"jälkeen.Happoiset juomat pannaan,paljon vettä jossa on sitruunaa,se kompensoi elimistön happamuutta,ei uskoisi,kun sitruuna on itsessään hapan.kamomilla tee on myös hyvää.Kokeilkaa viikko,tuloksia tulee.En tartte kalliita sotkevia rasvoja enään.Reseptitkin on vanhentunu.On muutakin,tällä pääsee alkuun.
Psorin kotihoito
2
651
Vastaukset
- oliskohan apua
Heippa!
Oliskohan kreipinsiemenuutteella mitään vaikutusta psorin häätämisessä? Kynsisieni paranee kyllä, mutta en ole kuullut psoriin kokeilijoita. Oliivilehtiuute on vastaava aine joka tehoaa taudinaiheuttajiin: Candida albicans
E-coli
Influenssa
Ebola
Herbes
Listeria.
Viruksia, Bakteereja ja sieniä vastaan.Estää tehokkaasti virusten, bakteerien, sienten, parasiittien, hiivojen, ja homeen aiheuttamat ongelmat. Lisää verisuonten joustavuutta,mikä parantaa varenkiertoa, suonikohjujen ehkäisyyn. Tehokas antioksidantti. Imeytyy nopeasti, ei lisäaineita. Lieviin sydänoireisiin.Täytyy itse ainakin kokeilla.En tiedä noista greipins.uutteista,kannattaa kokeilla tietysti.Se on vaan tuo ulkonainen hoito niin epätoivoista kun sitä pukkaa saman tien uutta ulos.Yhtä teoriaa tähän kiusaan on tutkittu,joka on ns,vuotavan suolen oireyhtymä.Kuonien ja myrkkyjen jotka matkaavat suolessa olisi tarkoitus poistua luonnollista tietä ulos,mutta suoli saattaa joistain kohtaa niin läpäisevä,että myrkyt lipsahtavat verenkiertoon ja veressä on taas ominaisuus joka on heti poistamassa kuonaa pois.On ajateltu että se myrkky sitten pukkaa ulos jostain ihon heikosta kohdasta.Ja iho reagoi välittömästi ja joutuu uusiutumaan tavallista nopeammin.Niinkuin olen jo todennut,mitä suuhuni laitan vaikuttaa suoraan ihon kuntoon.En tarvitse iho rasvoja lainkaan.Sorrun tietysti niiinkuin jouluna syömään makeaa ja muuta mikä ei sovi minulle,mutta aika nopeasti,jopa kahdessa päivässä ongelma on taas hoidettu.Sanoisin sokerin,perunan ja vehnän olevan ne pahimmat,olen lukemattomia kertoja testannut alkamalla syödä esim.perunaa niinkuin miehet ainakin,ei mene kuin 3-5 tuntia,jo alkaa punottaa iho.Tämä onkin juuri se vaikeus,sokeria,vehnää ja perunaa on melkein kaikissa elintarvikkeissa.Ja näitä kolmea ihmiset mättävät mahdottomia määriä kehoonsa.Sipsien,karkkien,limsan,pitsojen ym.muodossa.Pelkästän näiden jättäminen pois(mikä on tavattoman vaikeaa aluksi)antaa lisäbonuksen,eli paino alkaa tippuun kuin huomaamatta.Elintarviketeollisuus "syöttää" ihmiset sairaiksi.Ottavat kovan hinnan sokerista,vehnästä ja perunasta joka sellaisenaan on tosi halpaa.Ja vielä näistä "jalostettuja"tuotteita mainostetaan kaikkein eniten,pankaapa merkille.kokeilkaa muuttaa ruokavaliota,ette häviä siinä mitään,päinvastoin.Lisäksi käyttälää aitoa vihreää teetä,kamomilla teetä,sitruuna vettä,sitruunaa ei samaan aikaan viljan kanssa.Ohra ja ruis paras viljoista muuten.Lesitiiniä on hyvä käyttää myös.Ruoka tulisi pureskella hyvin,että mukaan tulee sulamista edistäviä nesteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104