Tänä vuonna ajattelin tuossa lokakuu puolessa välissä myydä itsetehtyjä kynttilöitä ja tässä olen jo alustavasti hintaa niille pohtinut.
Maksisitko itse pienistä, yksivärisistä kynttilöistä 1e ja erikoisimmista, monivärisistä noin. 5? Mielestäni tämä olisi suhteellisen sopiva hinta haarukka, johon sitten tulee vielä niitä muutaman euron, hieman isompia kynttilöitä.
Paljolla voi myydä itsetehtyjä kynttilöitä?
Kynttilä_myyjä
2
52
Vastaukset
- vastaaaaaaaaus
Kynttilöitä saa eurolla Tigerista, tiimarista, tarjoustalosta ja mitä näitä nyt on. Jos kynttilöissä on joku hieno yksityiskohta (erikoinen väri tai jokin koriste) niin voisin maksaa yli euron
- Ostaisin
Kuulostaa ihan ok 1-5 euron hintaan. Itse ostaisinkyllä, itse tehty on aina parempi ja erikoinen, tarj.talot ym.myyvät yleensä vain tylsää massaa. Yksityiskohdat kynttilässä houkuttavat.
Onnea kauppoihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814