elisiis pääsin nyt kevääl ysiltä ja nykyäänhä se käytösnumero tulee erillisessä lapussa (tai ainaki meil tuli) mut mietin vaa et tarviiko sitä käytöslappua näyttää ikinä missää ? :D koska mul on käytösnumero 7 ja se perus numero mikä annetaan aina jos on sellanen normaali kiva oppilas nii on 8 eli heti jos on tota 8 alempi nii se meinaa et siin oppilaas on ollu normaalia enemmän moitittavaa käytöksessä tai ainaki noi meille sanottiin.. kaikki mun kaveritkin sai 8 tai 9 ja muutkin luokkalaiset.
nii en sillee hirveest haluis esitellä tota mun käytöstodistusta ku sit kaikki haastattelijat jne ois heti sillee et mitä vittuu toi on iha hirvee XD
ja ainii sit mun luokavalvoja sano viel että jos käytösnumero on 7 nii se kielii siitä että on epäkohtelias ja ilkee ja muutenkin tottelematon nii sanokaa et millasen kuvan te saisitte tyypistä jol on käytös 7 mut ette muuten tuntis sitä vaa näkisitte vaan sen todistuksen ? :D
7 käyttäytymisestä ?
5
400
Vastaukset
- lakkqa
Mun ei ainakaan tarvinnu lukios näyttää sitä.
aloittaja miten meni ysiluokka noin omasta mielestä? kaikki mahdollinen jälkistä ja häiriköinnistä tahattomaan hälisemiseen ja hiljaiseen kiusaamiseen ja syrjintään sekä erinäiset tempaukset vaikuttaa käytösnumeroon...
ja sitä päättötodistusta harvemmin tarvii jatkossa varsinkaan työelämässä? mutta kannattaa pitää tallessa.- Lukiolaislikka
Se kertoo, että käyttäytymisessäsi on toivomisen varaa. Ymmärrätkö itse, miksi numerosi on seiska? Esimerkiksi toistuvat myöhästelyt, koulun moninaisten sääntöjen rikkominen, epäasiallinen kielenkäyttö, erinäisten kotona allekirjoitettavien papereiden palauttamisen laiminlyöminen ja vaikkapa puhelimen käyttäminen tunnilla ovat huonoa käytöstä.
Eihän tässä todellisuudessa ole kyse siitä, että käytösnumero antaa sinusta vähän huonon kuvan, vaan siitä, että olet useasti käyttäytynyt huonosti. Numeron antama kuva on totuudenmukainen. Ongelma (?) on siis sinun toimintasi, ei numero!
Yksi seikka pistää silmään: Minkä vuoksi kirjoituksesi vilisee virheitä? Osaatko tehdä isoja kirjaimia? Minulle syntyy se kuva, että et pidä sanomaasi mitenkään tärkeänä ja olet hyvin huolimaton. Et välitä kirjoittaa niin, että sitä lukisi mielellään. Et halua olla mahdolliselle lukijalle (=toiselle ihmiselle) sen vertaa ystävällinen, että kirjoittaisit oikein. Oikein kirjoittaminen olisi hyvää käytöstä. - jätkÄ99
uu taiat ol sellane badgirl ;)) itel oli kans 7 ja monet jälki istunnot istuttu jne.. :D
- akdkk
meijän koulussa seiskan sai käytöksestä jos on ollu yli 3 kertaa jälki istunnossa (puolen vuode sisäl) ja useita myöhästymisii ja epäasiallista käyttäytymistä opettajaa kohtaa jne.. :D jos oli esim kaks kertaa istumas nii sillonki ois ollu vielä 8 tokaris mut jos 3 nii sit laskee seiskaa. itelki oli 7 ja oon sama ikäne ku sä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154