Tyttäreni lähti ensimmäistä kertaa ulkomaille ilman valvovaa silmääni ollessaan 17-vuotias. Matka suuntautui Kreikkaan ja siellä hän harrasti seksiä Antonio nimisen albaani-miehen kanssa. Minä maksoin matkakulut ja seuraksi hänelle lähti eräs hänen huorakaverinsa.
Poikani lähti 17-vuotiaana myös kustantamalleni reissulle etelään. Paikalliset tytöt paijasivat hänen päätään ja nauroivat päin naamaa ja siihen se jäikin. Ei saanut poika pillua vaikka sisarensa esimerkin perusteella kuvitteli että seksi kuuluu automaattisesti osana nuorten ulkomaanmatkoihin. Varmasti olisi tehnyt mieli päästä panemaan ja nyt häntä vituttaa kovasti.
Myös vaimoni on käynyt nuorena huoraamassa tummien miesten kanssa etelässä.
Minä olen aisuri Timo Nastolasta
aisuritimppa
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329