Hei!
Olen miettinyt alan vaihtamista, minulla on sähkö ja automaatio asentajan koulutus mutta ne työt ei minua yhtään kiinnosta! Olen tällä hetkellä Norjassa töissä lapiomiehenä (pikkasen tullu ajettuu 5 tonnisella kaivinkoneella) ja rupesin miettimään jos hankkis uuden koulutuksen!
Maarakennustyöö kiinnostaa jotenkuten ja tietokoneita rämpläinen vapaa ajalla aika paljon mutta puhuin duunikaverin kanssa että hänen poika on töissä öljynporauslaudalla ja tienaa yli 150000€ vuodessa niin sekin alko kiinnostamaan tietysti, kellään mitään hyvää tai huonoa sanoa näistä ammateista?
Olen vasta 19v niin ehdin kyllä käydä koulua
kannattaako Maarakennus/ict tai öljy?
mietteliäs12312
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657