Tyttöystävä muutti yli 300km päähän. Mikä olisi paras tapa fyysiseen kontaktiin?
välimatkaa
4
<50
Vastaukset
jos ikää on se 15v nii täytyy molemmilla olla kova usko suhteen jatkuvuuteen...
- ebhn
Viikonloput ja lomat. Eihä 300km ny maailman toisella puolen ole, varsinki jos pääsisit muijas luo julkisen liikenteen avuin.
- seinäjoki-turku
Itselläni on kokemusta tuosta 300km välimatkasta. Se oli itsellä mieltä raastavaa kun olisi halunut nähdä toisen mutta aikaa/rahaa ei vain välillä löytynyt pitkiin aikoihin. Tilannettakohdallani toki helpotti se että minulla on sukulaisia poikaystäväni lähiseudulla. Olin kuitenkin lähes kaikki pidemmät lomat poikaystävälläni ja hän vällillä meillä, rahaa siinä tietenkin kului ja kuluu edelleen. Se on totta että 300km ei ole toisella puolen maailmaa mutta kaukana kuitenkin. (Olen muuten 15)olemme suunnitelleet poikaystäväni kanssa yhteen muuttoa nyt jonkin aikaa ja olen hakemassa länen lähiseudullensa opiskelemaan joten ongelmani ratkeaa toivottavasti. Puhun kuitenkin jo puolentoista vuoden kokemuksesta kaukosuhteessa, kyllä ne asiataina jotenkin saa järjestettyä. Tiedän että olen vastauksellani monta kuukautta myöhässä mutta toivottavastitämä auttaa edes jotakuta.
- Westcurry
Fyysisen kosketukseen?
Juna tai auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081