Ja taas liikenteeseen. Konttorilla panivat ajokieltoon merkittävän ympäristöhaitan vuoksi. Myönsin, että auto oli likainen mutta kyse olikin päästöistä, jotka olivat täysin poskellaan. Vika löytyi äkkiä ja seuraavana päivänä tuli leima.
Vika oli aktiivihiilisuodattimelta lähtevä paluuletku, jotenkin näin se meni. Oli vanhuuttaan mennyt rikki vaikutti päästöihin katastrofaalisesti. Toinen vika oli väljä oikea alapallo.
Dedra ajokieltoon..
3
1577
Vastaukset
- Kiinnostaa
????????????
- r1150r
saattaa kiinnostaa kun jotakin vastaavaa sattuu kohdalle... Sovellettavissa tietysti myös Tempraan ja Tipoon kun samaa tekniikkaa ovat. Ja miksei kiinnostaisi muitakin kun etsivät vikaa vastaavaan vaivaan...
Hyvää Joulua muillekin asiattomien kommenttien heittelijöille! r1150r kirjoitti:
saattaa kiinnostaa kun jotakin vastaavaa sattuu kohdalle... Sovellettavissa tietysti myös Tempraan ja Tipoon kun samaa tekniikkaa ovat. Ja miksei kiinnostaisi muitakin kun etsivät vikaa vastaavaan vaivaan...
Hyvää Joulua muillekin asiattomien kommenttien heittelijöille!Onhan Dedralla ajajia vielä, kuten minäkin ja paljon saa sijoittaa, että parempi löytyy.
Kaikki Dedraa koskevat kommentit ovat erittäin kiinnostavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339