Terve,
Etsin hollolasta mukavaa iltaseuraa kesäilloille ja peittojen väliin.
Kohtelen naisia hyvin ja haisen yleensä hugo bossilta.
Oon 30v, mulla on vähän partaa ja muutama tatuointi. Olen molemmista päistä terve.
Etsin naista ikähaarukassa 18-40v.
Jos kiinnostaa, paa viestiä winlicker84@gmail.com ja katotaan mitä tapahtuu!
Iltaseuraa 30v hellälle miehelle
Winlicker84
5
123
Vastaukset
- mamuviha
Ootko mamu?
- Winlicker84
Ihan suomalainen :) Muutin kyllä just vasta takasin suomeen 8v poissaolon jälkeen.
- kysyväinen
Uskalsit tulla siis takaisin- miksi muutes jouduit pakenemaan kahdeksan vuotta sitten?
- Winlicker84
Työt vei, työt toi!
- kysyväinen
Ok! Hyvä että selvensit. Onnea tähän etsintään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850