Pistän aina käteni hamsuni häkkiin. Hamsteri tulee ja juuri kun on astumassa kädelleni minulle tulee tunne: Apua se puree! Ja otan käteni pois häkistä. Siksi annan hamsun tulla kädelle kun minulla on hanskat sillä silloin se ei satu jos se puree. Minulla kumminkin on sellainen tunne että hamsteria pitäisi käsitellä avokäsin. Mitä teen etten pelkää puremista? Onko teitä purrut hamsteri?
apuaaaaaaaa
4
<50
Vastaukset
- Paapaapoo
En tiedä miten vois rauhottua sen käsittelyssä itse, mutta jos onnistut rauhoittumaan niin hyvä.
Muista aina että jos sä et luota hamsteriis, hamsteris ei luota suhun. - Sedä
Ihan rohkeasti vain. Ei hamsterin purema nyt edes niin mahdottomasti satu. Hamsteri saattaa kokeilla sormiasi hampailla, silloin kannatta vinkaista että se tietää että sua sattuu. Jos et käsittele hamsuasi paljain käsin, se ei koskaan totu niihin. Edellinen kirjoittaja on oikeassa, eläimet vaistoaa pelon ja epävarmuuden ja käyttäytyy sen mukaan.
- kiittiavusta
Okei kiitos
- hamstre
Juuri niin eläin kuten hamsteri vaistoaa pelon. Hamsterisi on todella kiintynyt jotenkin kun tulee kädenkin luokse kannattaa luottaa siihen että hamsterisi ei pure. En oikein tiedä mitään hyvää vastausta mutta toivottavasti tuossa oli edes jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635