Mitä mieltä baarista? Millaisia työntekijöitä? Onko parantunut asiakaspalvelu ja tarjonta nyt omistajan vaihdoksen myötä? Kuulemma paljon esiintyjiä, mikä kuulostaa todelta hyvältä vaihtelulta kun on tottunut kasibaarin kahden bändin tarjontaan.
Mehi's sport bar
22
1401
Vastaukset
- Stapphire
Hohhoijaa. Mene käymään ja muodosta mielipiteesi.
- Mahd.Asiakas
Lähinnä tällä hainkin muitten mielipiteitä ja kokemuksia ko kuppilasta.
- Sherifffi
Palautekysely mainos.
- Sjokinen2
Mä tykkään työntekijöistä ja palvelusta, sisustus saisi olla vähän päivitetympi. Ei siellä bändejä tms nyt niin paljoa ole esiintynyt, kesäsesonki ja alkuhuuma toi ne parit bändit. Mut taitaa kumminkin suonenjoen halvin ja viihtyisin baari olla, omasta mielestäni.
- 66698872265
Omistajatko kyselee? Ei oo ees facebookissa sivuja, vissiinkin sen takia ettei oo uskoa että kauan pysyy pystyssä. Hottentotti ja heikunkeikun.
- 86652682
Kylläpä muuten löytyy fb-sivut.
- villikukko
viime lauantain bändi kyllä rokkasi! lisää tällaista :)
- jupinaa983654777
Rokkasiko siellä kukaan muu kuin bändi? Millä nimellä noi fb sivut muka löytyy???
- 9876668998
Kokeileppa vaikka ihan sillä baarin nimellä
- jonne97--
Perus räkälä
- härmääläst
Livemusiikki ei toimi niissä tiloissa, olin hetken kuuntelemassa jonkun rokahtavamman bändin soittoa, ja äänentoisto on aivan kuraa. Ääni kimpoilee eikä vain mahdu niin ahtaisiin tiloihin ja aiheuttaa sen, ettei kuule omia ajatuksiakaan.
Akustinen voisi toimia paremmin.
Seuraavan kerran siellä kun olen, voisi käydä maistamassa sitä baariruokaa, jota mainostettiin, jälkiruuaksi vaikka espresso.- Tsingtsing2
Käsittääkseni ongelmia tavarantuojien kanssa, mutta tulossa kumminkin on. Sama kuin urheilukanavien kanssa. Tosin tämä vain kuulopuhetta, näin asiakkaan vinkkelistä.
- satakesää
Mitä se sport tekee tossa nimessä, ei sportit juo kaljaa vai onko se tarkoitettukin entiselle sporttaajille.
- riemulla
käytiin paikassa.musiikkia ei ollenkaan.mistähän se johtui.asiakkaita meidän lisäksi viisi.no,lähdettiin pois,kun ei mitään niinkuin tapahtunut.
- hönöt123
Yhtä surkea, ellei surkeampi kuin edeltäjänsä feel q
- marcosim
Ihmetyttää ettei sitä paikkaa saada kannattavaksi. Tosin tilanne on se että se on paikka jossa käydään vaan ottamassa vauhtia ja sitten lähetään Carneen. Tai jos sitten on niin hirveessä kännissä ettei pääse Carneen eika kehtaas mennä kasiin tuttujen silmien alla vois menä sporttiin.
Jos naista haluu, niin kandee mennä Kuopioon Suonenjoella on jo kaikki naiset muutamaan kertaan jyystettyjä tyrkkyjä...- j_piiroinen
Suonenjoella on 3kpl alkkisten räkälöitä ja sä luettelit ne kaikki. Toivottavasti loppuvat kaikki juottoräkälät.
- underground77
Käykö tuolla hyvännäköisiä naisia?
- Anonyymi
jopa paikalliset naisetkin alkavat näyttää hyvännäköisiltä 2,5 promillin humalassa kyttyröitä, karsastusta ja kumisaappaita ei juurikaan enää siinä kännissä huomaa.
- 598744
Tartteeko siellä muitten viihtyäkään kuin omistajien.
- Anonyymi
Hyvä meininki, kiinni on!
- Anonyymi
Siellä on hyvä tapella kun menee siihen välikköön ulkona. Siinä on hyvä päästellä päähän ku siltä tuntuu. Sitte takasi sisälle juopottelemaan ja akkojen hameiden alustoja kaivelemaan. On se hyvä paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657