Stephen Kingille omistettu suomenkielinen sivusto keskustelupalstoineen.....oikein mielenkiintoinen paikka mestarin faneille.
http://www.piina.net/
Stephen King
12
1051
Vastaukset
- humanisti
Stephen King ?
- Nipsu...
Eikö humanisti osaa lukea, kaiken lisäksi taidat olla tynnörissä elänyt jos et tunne kaikkien aikojen luomisvoimaisinta ja menstyksekkäintä kirjailijaa.
- humanisti
Nipsu... kirjoitti:
Eikö humanisti osaa lukea, kaiken lisäksi taidat olla tynnörissä elänyt jos et tunne kaikkien aikojen luomisvoimaisinta ja menstyksekkäintä kirjailijaa.
Tottakai osaan lukea, miksi epäilet. On paljon parempaakin luettavaa kuin Stephen King, jonka nimen kyllä tiedän. Hyvän kirjallisuuden merkeissä viettäkäämme aikamme.
- lattegirl
humanisti kirjoitti:
Tottakai osaan lukea, miksi epäilet. On paljon parempaakin luettavaa kuin Stephen King, jonka nimen kyllä tiedän. Hyvän kirjallisuuden merkeissä viettäkäämme aikamme.
No siksi, että vedät Zorro-tyyppistä "en-kerro-kuka-olen-mutta-kerronpa-kuitenkin-että-tiedän-kaiken-ja-olen-älykkäämpi-kuin-sinä-koska-en-ole-lukenut-yhtään-Stephen-Kingin-kirjoittamaa-kirjaa".
Olen tavannut hepun, kun olin vaihtarina Bangorissa (Maine, USA), ja hän on ihan tavallinen perheenisä, jolla on vähän outo "harrastus".
Kuka sinä olet? - Erika
humanisti kirjoitti:
Mutta kerropa sinä mikä mielestäsi on hyvää kirjallisuutta humanisti.
- Vaihtaritynnyri
Nipsu... kirjoitti:
... ei voi näköjään humanistit ja Stephen Kingin lukijat oleskella?
- VieläLatteampiBoy
lattegirl kirjoitti:
No siksi, että vedät Zorro-tyyppistä "en-kerro-kuka-olen-mutta-kerronpa-kuitenkin-että-tiedän-kaiken-ja-olen-älykkäämpi-kuin-sinä-koska-en-ole-lukenut-yhtään-Stephen-Kingin-kirjoittamaa-kirjaa".
Olen tavannut hepun, kun olin vaihtarina Bangorissa (Maine, USA), ja hän on ihan tavallinen perheenisä, jolla on vähän outo "harrastus".
Kuka sinä olet?No niinhä miekii, kerranko yks usalainen sano jotta como esta? Mutta oltiinki newmehikossa - ay! Stefano el Rey!
- humanisti
Vaihtaritynnyri kirjoitti:
... ei voi näköjään humanistit ja Stephen Kingin lukijat oleskella?
Kulttuuri ja ns. kulttuuri eivät mahdu samaan tynnyriin. Jarl Hellemann sanoi eilen televisiossa hyvin suomalaisesta puskahuumorista.
- Nipa.
humanisti kirjoitti:
Kulttuuri ja ns. kulttuuri eivät mahdu samaan tynnyriin. Jarl Hellemann sanoi eilen televisiossa hyvin suomalaisesta puskahuumorista.
Kaikki mitä ympärillämme tapahtuu on kulttuuria! Ei ole kulttuuria ja ns. kulttuuria, kaikki kulttuuri on osa elämää ja siten saman arvoista.
Itse haluan kiittää herra Stephen Kingiä hänen tarinoistaan jotka ovat tuottaneet niin paljon iloa minulle ja tuhansille muille. Hänen kirjallinen tuotantonsa on rikastuttanut kuttuuriamme miellyttävällä tavalla. - zieber
humanisti kirjoitti:
Ottamatta kantaa Kingin kirjallisiin ansioihin, väitän, että vain B-luokan ihmiset pröystäilevät sillä, mitä he _eivät_ ole tehneet.
Jos jätät Kingin lukematta siksi, että hänen imagonsa on mielestäsi epä-älyllinen ja roskakulttuuria edustava (teoksistahan et tiedä, ennen kun olet lukenut, joten oletan sinun tekevän tuomiosi ennakkoluuloisuuden pohjalta), niin sinut voidaan täysin ongelmitta rinnastaa Taavi Tampioon, joka ei lue Dostojevskia, koska Dostojevskin tuotannon imago on hänestä tylsä ja käsittämättömän raskaslukuinen.
Ennakkoasenteet pois - elitismi rajoittaa näkökenttää vähän samaan tapaan kuin typeryys.
- humanisti
Kiitos palautteesta. Vastaan paremmalla ajalla.
Onhan noita Kingin kirjoja hyllyyn kertynyt kolmisenkymmentä..Saakohan ikinä Musta Torni tarinaansa,Kingin omaa TSH:a sarjaa vastaavaa, päätökseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144