Tappiollinen R-Kioski Porokylässä
Porokylän R-Kioski on suljettu lopullisesti
26
381
Vastaukset
- mieLyttävää
Lobotomi-leikkauksen tarpeessa olet.
- R-KIOSKI
Olen vajakki, latvakakkonen ja imppaan jatkuvasti liimoja, siksi minulla on vain r-kiska mielessä.
- R-KIOSKI
Olen sairas. Mielenkiintoni ja ajatukseni on vain R-Kioskeissa. Ajattelen vain R-KIOSKEJA. Olen hoidon tarpeessa. Miten nyt pärjään kun en voi haukkua Poron R-Kioskia...
- Anonyymi
R-KIOSKI kirjoitti:
Olen sairas. Mielenkiintoni ja ajatukseni on vain R-Kioskeissa. Ajattelen vain R-KIOSKEJA. Olen hoidon tarpeessa. Miten nyt pärjään kun en voi haukkua Poron R-Kioskia...
Uutta R-kioskia kaivattaisiin
- R-KIOSKI
FVWERBL EGÄTLN L
EBHN'Ö SF SRÄB DLÖRSBHDÖRHBNÖ DFSRB B
EF
WCV LKMFVMKL SAMKLV DAV AF
GVFAEQFOPVFAkdfclklcv - SössiKaiken
Porokylän R-Kioskia jäin kaipaamaan en yrittäjää.
- MöykäriäEmmeTarvitse
Porokylän R-Kioski diplomi yrittäjälle ei tainnut työpaikkojen ovet avautua. Saa syyttää omaa käytöstään kioski yrittäjä aikana.
- Porolla
Porokylässä luontaistuote myymälällä hyvä liikepaikka.
- Anonyymi
Porokylän uuden r kioskin avajaiset maanantaina!
- Anonyymi
Älä pölise pahvipää joutavia, mene hoitoon, vai onko lääkkeet ottamatta, kun sossu ei ole auki.
- Anonyymi
Jakaako sossu ilmaista penzolääkettä?
- Anonyymi
Painu ite vittuun tai sulle voi ruveta sattumaan ja tapahtumaan onnettomuuksia ja tapaturmia
- Anonyymi
Otappas ne lääkkeesi, niin rauhoitut!
- Anonyymi
Porokylän uuden r kioskin avajaiset huomenna, tarjolla ilmaista saludo kahvia!
Lämpimästi tervetuloa! - Anonyymi
On näköjään taas lääkkeet loppu ja rahat menneet kaljaan, eikä ole varaa ostaa lisää.
- Anonyymi
Olipa upea uusi kioski. Saludokahvi oli maistuvaa ja söin samalla dallaspullan. Hieno, että saatiin tänne porolle r kiska! 🥰
- Anonyymi
Onko alko ja posti samassa kojuus?
- Anonyymi
Miellyttävä asioida uudessa r kioskissa, kaikki herkut ja palvelukonsepti 👍👌
- Anonyymi
Lähden uudella Teslallani asioimaan uudessa r kioskissa. Laitan loton, vaikka rahaa on kyllä muutenkin.
- Anonyymi
Porokylä kehittyy!
- Anonyymi
Todellakin
- Anonyymi
Kyllä tuntuu Porokylä olevankin kehitysaluetta, kun kolehtia pitää kerätä jo Valtimoltakin, kun Nurmes on imetty muuten tyhjiin typerillä investoinneilla.
- Anonyymi
Paras kioski
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Laitoimme ärrän uusiksi kaikkea uutta löytyy terve tuloa ostoksille
- Anonyymi
R-kioskeja on lakkautettu joka puolella. Vielä muutama vuosi sitten kioskeja oli yli 700. Nyt on alle 350. Syynä on Rautakirjan myynti Norjaan ja lisenssimaksujen moninkertaistus. Kioskiyrittäjän täytyy maksaa 30000€ aloitus-, lisenssi ym. maksu, ennen kuin pääsee myymään edes yhtä kahvikupillista. Ei oikeen enää kannata...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670