Hei. Ostin vastikään pleikkari nelosen ja aktivoin sen 14pv:n plus trialin ja se on nyt piakkoin päättymässä. Mietin sitä että pitääkö minun uusia tuo plussa ennenkuin se ehtii päättymään ettei lataamani kuukauden ILMAISET pelit häviä? Vai säilyykö pelini ja pystyn niitä taas pelaamaan kun joskus haluan tuon plus palvelun takaisin?
Katoaako ps4 pelini kun plus päättyy?
ps4-plus
3
136
Vastaukset
- plusmiinus
Sinun pitää ostaa 12kk jäsenyys tai he tulevat hakemaan ps4 pois.
- werkku1
Plussapelit mitkä olet saanut latauslistallesi, eivät katoa mihinkään. Plussatilauksen loputtua et vain pysty niitä pelaamaan. Kun jatkat plussatiliä sen ostamisen jälkeen, voit taas jatkaa plussapelien pelaamista.
Voit milloin tahansa ostaa uuden plussakauden tai kuukauden sen aikaisemman lopetuksen jälkeen.- Lolzquli
Lol :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499