Tervehdys.
Polttoaineen syöttö ei toimi ja tämän vuoksi ohitus pumpulle käytössä ja polttoainetta yli puolenvälin tankissa, joka mahdollistaa etenemisen.
Pumppu on ehjä, mutta releeltä tulee jatkuva 12v (sähkökynällä katsottuna, pyörän ollessa käynnissä). Käsittääkseni pumpulle kuuluisi tulla vain sykleissä virtaa, eli onko rele viallinen, vai rele saa virheellistä tietoa.
Kiitollinen hyvistä vinkeistä etukäteen.
-Pasi
Varadero -00 Polttoaine ongelmat
3
1045
Vastaukset
- exVaradero
Googleta vähä tota, se on tyyppivika. Itse tilasin ne kärjet EBAY:stä ei kannata koko pumppua ostaa maahantuojalta joka ryöstää. Mulla tosi pitkä aika kun korjasin joten en muistista väännä enempää ohjeita.
- Rätkähiiri
Siis pumppu on ehjä, jos et huomannut. Käsittääkseni releeltä ei kuulu tulla jatkuva virta pumpulle.
Mooro. Kyllä se nyt on vaan niin että pumpun päässä olevan releen kärjet on palaneet/paskana.Pumppu toimii vain ajoittain ja kun tankissa on riittävästi ainetta niin se tulee omalla paineella kaasareille. Ohjausreleeltä kuuluu tulla jatkuva virta pumpulle kun pyörä käy. Omassa oli sama vika ja pitkän pähkäilyn jälkeen vaihdoin kärjet. Toi on perusvika ja helppo korjata. Storm motor myy bensapumpun katkaisin nimikkeellä kärkiä hintaan 29€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955