Haen aktiiviseen AVON-tiimiini uusia kauneuskonsultteja.
Haluatko uuden harrastuksen/lisätyön, josta tienaat aktiivisuutesi mukaan?
Oletko kiinnostunut kauneuteen liittyvistä asioista, kosmetiikasta, ihonhoitotuotteista, asusteista ym? Liittyminen on täysin ilmaista, eikä rekisteröityminen sido sinua mihinkään. Ainoa vaatimus on 18 vuoden täysi-ikäisyys. Saat reiluja alennuksia kosmetiikasta sekä tapaa uusia ihmisiä! Uudet konsultit saavat myös upean aloituslahjan ja minä autan aina kaikessa tarvittavassa.
Kaikkien 19.8. mennessä rekisteröityneiden ja vähintään 50€ ensitilauksen tehneiden kesken arvon lisäksi Avonin upean tuotepaketin!
Mikäli kiinnostuit, niin ota minuun rohkeasti yhteyttä ja kerron sinulle lisää toiminnastamme!
avon.heli(at)gmail.com
Löydät minut myös Facebookista: www.facebook.com/AvonHeli
Harrastus, lisäansiot vai kokonaan uusi ura?
AvonHeli
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657