Heippa!
Kuten otsikko kertoo, täällä siis kaipailisi seuraa ysärifestareille pieni yksinäinen piruparka, kohta kolmeakymppiä lähestyvä, hyvää tanssimusiikkia rakastava hieman sekopäinen naisenalku.... Omaperäiseksi ja persoonalliseksi kuvailtu, elämyshakuinen mutta jalat kuitenkin ainakin paikoitellen maassa pitävä... Etsin seuraa ensisijaisesti henkilöistä, jotka jakavat saman ikä/sukupuolijakauman kanssani, mutta jos poikkeat siitä ja uskoisit kuvauksen perusteella kokevasi olosi luontevaksi seurassani, niin mikä estää ottamasta yhteyttä..
Eli jos kiinnostuit ja haluaisit lähteä seuraksi hauskanpitoon niin laita viestiä osoitteeseen cranberrry (a) outlook.com. Vain asiallisia viestejä kiitos.... :)
-Ruby <3
we love 90' - vain friikeille ;)
Ruby__
1
109
Vastaukset
- Ruby___
Moi vielä, tuli tuo s.postiosoite näköjään väärin alkuperäiseen viestiin, eli oikea osoite on cranberrry(at)hotmail.com...... kiitoz
Ruby
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351