niin, haiseeko talvikko kovasti? saan ehkä hamsterin keväällä =) joten aattelin kysyä. ja onko talvikko hyvä ekaks hamsuks?
haiseeko talvikko
6
226
Vastaukset
- Hamsteriiw
On hyvä eikä haise :)
Muistat sitten vain siivota asumusta tarpeeksi usein niin sekään ei ala haisemaan.- emmatyttö05
Okei, kiitti. Siis tarkotin haiseeko UROS hamsteri onko sulla kokemusta?
- hamstre
Luulen että syyrian hamsteri olisi hieman parempi hamsteri ekaksi hamsteriksi no sinähän itse päätät sen mutta aika monilla on huonoja kokemuksia talvikoista.
- Anonyymi
Siis häh?? Syrkin purema sattuu paljon enemmän
- Anonyymi
Talvikot ovat aivan ihania lemmikkejä. Kohtuullisen vaivattomia, kilttejä ja mukavia sekä kesyyntyvät helposti. (Jos on huono uninen sitten kannattaa miettiä ottamista 2 kertaa.)
- Anonyymi
Olisiko helpommin käsiteltävissä kokonsa takia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647