Israelin tulee olla pyyhitty pois
http://goo.gl/7ouyNK
‘Israel Must Be Obliterated’: New Iranian Video Imagines Muslim Invasion of Jerusalem
Ja kts uskoo tuohon HAH HAH HAAAA!!!!
Uusi iran video
4
<50
Vastaukset
Katso tästä
Algemeiner yksityiskohtainen kokoonpano taistelijat kuvattuna video jonka mukaan Investigative Project, tuotti islamilaisen vallankumouksen Design House: "Yksi Dons IRGC [Revolutionary Guards] arvomerkki hänen vasen käsi, toinen tunnus Iran- tukema Irakin shiia Badr Organization. Silti kolmasosa Dons panta joissa Libanonin Hizbollahin logo ja neljäs nähdään verhottu Hamasin ominaisuus kommandopipo ja Kassam prikaatit vihreä panta. "Animoitu video näyttää sotilaat lähestyy Jerusalemin, kanssa ikonin keltainen kupoli kupoli Rock sijaitsee Temppelivuoren, pyhimmän paikan juutalaisuudessa ja kolmannen pyhimmän paikan islamissa. Myöhemmin video, laajempi laukaus on esitetty, osoittaa kymmeniä taistelijoita kukkulan vastapäätä pyhä kaupunki. Lopussa, Persian käsikirjoitus näyttää sanomalla "Israel on hävitetty," tai kirjaimellisesti "poistetaan historiankirjoihin ... ja nuoret varmasti nähdä sen päivän, kun se tulee," Algemeiner totesi- nukethemall
Israelilla on vain yksi vaihtoehto edessään. Samson option.
- hamas100
toivotaan et pyyhkivät nää rakkikoirat maailman kartalta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398