Taas alkaa uusi vakuutuskausi ja huomasin että kuukausimaksumme tulee nousemaan peräti 40 e ! Onko teillä muilla ollut näin huimia korotuksia vakuutusmaksuissanne? Kyse on Pohjola-yhtiöstä.
Kotivakuutuksen hinnan nousu
3
271
Vastaukset
- wasdefrg
Minulla on pari kotivakuutusta eri kiinteistöistä. Toinen Pohjantähdessä ja toinen LähiTapiolassa. Näitä kahta kun olen vertaillut on tämä LähiTapiola huomattavasti edullisempi parisen sataa vuodessa. Lisäksi vahingon sattuessa LähiTapiolalta saa korvauksen nopeasti. Myös verkkoasiointi on LähiTapiolan kanssa yksinkertaista ja sieltä vastataan nopeasti jos on kysyttävää ja jopa vakuutusmaksun maksupäivän muuttaminen onnistuu asiakkaalta netin kautta. Pohjantähden sivusto on sekava, eikä sp-osoitteetkaan toimi. Pohjantähden vakuutuskirjakin, on niin sekava, että pitää olla asioista perillä ennen kuin tietää mitä on milläkin hintaa vakuutettu.
Paras olisi kilpailuttaa vakuutuksen. Eli ottaa tarjouksen monesta yhtiöstä samoilla tiedoilla, vaikkapa nykyisellä vakuutuskirjalla.
Meillä on tällä hetkellä menossa vakuutusyhtiön vaihto Pohjantähdestä Lähitapiolaan.- juirnytiw
>> Lisäksi vahingon sattuessa LähiTapiolalta saa korvauksen nopeasti. Myös verkkoasiointi on LähiTapiolan kanssa yksinkertaista >>
Olet näemmä lukenut LähiTapiolan mainoksia. Heh-heh. - wasdefrg
juirnytiw kirjoitti:
>> Lisäksi vahingon sattuessa LähiTapiolalta saa korvauksen nopeasti. Myös verkkoasiointi on LähiTapiolan kanssa yksinkertaista >>
Olet näemmä lukenut LähiTapiolan mainoksia. Heh-heh.Kolmessa päivässä tuli pojan rikkoutuneesta läppäristä korvaus tilille, joten minusta se ei ole pitkä aika. Toisaalta...se olikin selvä tapaus ja ostokuitti tallella. Sitä en tiedä miten pitkään epäselvissä tapauksissa kestää...hehehhh.
Säästövakuutuksesta tuli rahat sen erääntymispäivää seuraavana päivänä. Joten ihan tyytyväinen LähiTapiolaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670