Hyvä että saadaan tänne Kemiin lisää pakolaisia,tuovat väriä elämään.eikä mene raha niissä hukkaan
Maahanmuuttajat
9
<50
Vastaukset
- Nainen1000
Aivan ihanaa kun saadaan pakolaisia ja mustia miehiä tänne.vautsi
- Naaras100000
Samaa mieltä,eihän nuista Kemin kaljakikkeli miehistä ole mihinkään...
jotta saisitte sitten seksin jälkeistä sakinhivutusta ja tiiliskivestä joka kuuluuheidän tapoihin, varsinki kristityille naisille.
https://www.knightstemplarinternational.com/1000-muslim-men-stone-17-year-old-virgin-to-death-caution-very-graphic/
Katso rauhassa kuinka kallo halkeaa (video)- betz
tuohan on kulttuurii ja isis valtaa helpolla euroopan pakolaisilla
- Nainennnnnn10h
Älkää tuomitko.mustat miehet osaa käsitellä naisia
- apin
Suuria komppanioita nuoria miehiä näkyi loihkivan pitkin kaupunkia . Pitää saada huomattavasti enemmän partasuita Kemiin . Tornioon oli juuri tullut suuri määrä vastaanotettavia . Kertoivat sieltä , että alkajaisiksi jokaiselle tulijalle oli jaettu pieni summa taskurahaa loppuviikon menoihin 1400,00 euroa . Kunhan kuluu muuan kuukaisi , alkaa tulla väriä jokaisen elämään .
- Mies2000
Tulisipa enemmän naisia. Minua tympii siiderivalaiden katselu. Vai masennuslääkkeetkö ne lihottavat noin pahasti?
- mies2002
samaa mieltä tosi viehkeitä naisia nämä maahanmuutajat mutta nämä "mustat miehet" pieksää nämä naiset jos katsovat valtaväestön miehiä meinaa heidän kyltyyri on sellanen itselle sallitaan valtaväestön naisten jallitus eivät pidä naista minkään arvoisena
- Uuuuooooooppp
Mustia miehiä lisää ja hyvillä varusteilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081