ulkona ja haluaisin tietää mistä voisin hankkia esim. jonkun turvavälineen esim. lamaannuttimen, sumuttimen tai muuta vastaavaa. Olen jättänyt lenkkeilyn sikseen, koska minua on jo ahdisteltu (tummaihoinen), vaikka ole jo keski-iän ylittänyt nainen. Tuntuupa noille nuorille pakolaismiehille kelpaavan myös tällainen varttuneempikin. Joku voisi ollaimarreltu tällaisesta, mutta minä koin sen iljettävänä. Lenkkeily on minun ikäiselleni tärkeääjolääkärin suosituksesta, joten tilanne on minun kannaltani ikävä. Pelkään liikkumista pimeän aikaan. Onko vinkkejä.
En uskalla liikkua enää iltaisin
8
<50
Vastaukset
- Turvapaikka
Muuta somaliaan siellä on turvallisempaan kun Hesassa...
- kotonavaan
Jätät lenkkeilyt,en uskalla minäkään ja olen sentään mies.
- aikauhia
Juu ei ne säästä koiraakaan kun niitä oikein panettaa.
- vihainen.nainen
Minulla on mukana mattoveitsi ja pilli.
Tämä ahdistelu ei ole mikään uusi juttu, mutta nykyään jokapäiväinen ilmiö. Muutama vuosi sitten ehkä joka viikkoinen juttu.
PAKOLAISKESKUSTEN KOULUTTAJAT ja muut sosiaaliohjaajat vastuuseen! Pois keskustelut, alkakaa sanella. Lukekaa sieltä lakikirjasta niille vaihteeksi niitä velvollisuuksia ja periaatteita. Oikeutensa tuntuvat tuntevan jo paremmin kuin hyvin. Ne monesti liikkuuvat laumoissa, joten yksin on aika heikoilla.
- Näin.se.vain.on
Apinat ovat laumaeläimiä.
- fear
Joo kiva aina kohdata "tumma" joukkio, kyllä siinä päivälläkin ajattelee pääseekö tuon mölinälauman ohi ehjänä.
- jos.ei.lopu.helvetti
Näin on, ja siksi pitää olla valmiina. Ota vaikka 112 puhelimeesi valmiiksi jos koet, että on outo tilanne.
Tämä jokapäiväinen häirintä loppuu kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165