raskaanako ilman touhutippoja

Jep, yhden illan juttu takana ja hetki oltiin ilman kumia. Mun mielestä selkeetä touhutippoja ei tullut, mut voisko se olla mahdollista? Menkat myöhässä jo kolme viikkoa...

11

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • touhutippoja

Touhutipoista ei voi tulla raskaaksi

• Älä.valehtele

Tietysti voi. Siittiöitä niissäkin on.

• rtdyfh

• Eli pääkoppa tekee asiasta morkkisstressiä ja myöhästyttää menkkoja.. Huh!

• touhutippoja

Yleensä nainen voi tulla raskaaksi vain silloin kun kuukautisten alkamiseen on aikaa 14 päivää (ovulaatio). Nuorilla tytöillä ovulaatiohetki saatta vaihdella.
      Siittiösolut voivat elää naisen elimistössä muutamien päivien ajan munasolua (ovulaatiota)odottamassa. Näistä odottamaan joutuneista tylee tyttöjä. Jos taas munasolu on jo valmiina odottamassa niin nopeimmat poikasiittiöt ehtivät ensin.
      Noin puolella miehistä siemenneste on niin huonoa ettei siitä yleensä tule raskaaksi.

• emmätiedä

ei varmaan kannata tehdä raskaustestiä.

• tutinlutkuttaja

Joo, ei missään nimessä ja harrastaa vaan jatkossakin seksiä ilman ehkäisyä. Kyllä normaalisti ennen seksiin ryhtymistä (jo ihan ensimmäisellä kerralla) ollaan perillä raskaaksi tulemisen riskeistä ym.

• Noniinpä niin, mutta tilanne tuli yllättäen ja teki mieli ;) No menkat alkoi, joten ei hätää. Ens kerralla varaudun paremmin.

• 0317

Jos olet raskaana niin ole onnellinen. Lapsettomuus on koko ajan lisääntyvä ongelma.

• maailman_nähnyt

Mikä ongelma se on? Minulle ei ainakaan. Maapallolla on jo aivan liikaa ihmisiä. En haluaisi synnyttää lasta tähän julmaan mailmaan.

• Et_oo_mitään_nähny
        maailman_nähnyt kirjoitti:

Mikä ongelma se on? Minulle ei ainakaan. Maapallolla on jo aivan liikaa ihmisiä. En haluaisi synnyttää lasta tähän julmaan mailmaan.

Vanheneva väestö ja laskeva syntyvyys on sietämätön ongelma tulevaisuudessa,mutta eihän sellaiset kädestä suuhun tyypit sitä tajua.
        Ei maailma ole sen julmempi kun aikaisemminkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1224
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      667
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60