Siis mun hamsteri on vilkas
Minä en keksi sille tekemistä.
Siis mitä suosittelette?
Hamsteri on talvikko 3.k
Kiitos jos vastaatte!
Vilkas hamsteri
1
237
Vastaukset
- hamsteri98
Osta paljon erilaisia virikkeitä, puruleluja ja olisi hyvä jos sillä olisi iso häkki/terraario jne. eikä mikään pikku duna joita eläinkaupat suosittelevat. Vaikka hamsteri on pieni tarvii se suht ison tilan ja mitä isompi sen parempi. Osta hamsterille vaikka eläinkaupasta jonkinlainen "leikkiaitaus" jonne päästät sen jouksentelemaan. Laita aitaukseen paljon hamsterin leluja jne. jotta sillä olisi tekemistä. youtubesta löytyy kivoja videoita. esim Hoppinghammy, FuzzyPolkaDot jne. tosin videot ovat englanniksi mutta varmasti kivoja katsoa vaikkei ymmärtäisi puhetta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635