Miksi terveitä nuoria?
Otetaan mieluummin sairaita vanhuksia pakolaiseksi
4
<50
Vastaukset
- KariKarvakanki
Niin mutta kun siinä on se ongelma että yhteiskunnan pitäisi elättää niitä sairaita vanhuksia eikä ne mene töihin niinkuin nämä riskit nuoret sällit.
Eiku.... - oikeaapuhetta
Tätä olen itsekin ihmetellyt. Sairailla pakolaisvanhuksilla työllistettäisiin kaikki ne laiskat persut, jotka työttömänä vain syljeskelevät kattoon ja vihaavat nettipalstoilla pakolaisia. Suomeen täystyöllisyys!
Taitaa tuolla vasemmiston ja vihreiden kannattajilla olla korkeammat työttömyysprosentit. Vihervasurit vain haluavat lisätä julkisen sektorin työpaikkoja, joista tulee vain kustannuksia valtiolle ja veronmaksajille.
Osa kansanedustajista ja ministeristä puolustaa maahanmuuttoa sillä, että se lisää työllisyyttä, mutta tosiasiassa nämä ovat sellaisia työpaikkoja, jotka vain kuluttavat valtion/veronmaksajien rahoja.- Verotuloja
xtemi kirjoitti:
Taitaa tuolla vasemmiston ja vihreiden kannattajilla olla korkeammat työttömyysprosentit. Vihervasurit vain haluavat lisätä julkisen sektorin työpaikkoja, joista tulee vain kustannuksia valtiolle ja veronmaksajille.
Osa kansanedustajista ja ministeristä puolustaa maahanmuuttoa sillä, että se lisää työllisyyttä, mutta tosiasiassa nämä ovat sellaisia työpaikkoja, jotka vain kuluttavat valtion/veronmaksajien rahoja.Ei kuluta jos yksityistetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316