Iso-vanhemmiltani on jäänyt jonkinlainen alppiaurinko lamppu.Eli jonkinlainen aurinkolamppu. Metalliseen kupuun kiinnitetään erilaisia lamppuja,joilla siis otetaan"aurinkoa." Lamppu toimii sähkövirralla ja on mielestäni vaarallinen.
lamppu kävisi kuitenkin sisustuksellisena erikoisuutena. Ja aionkin luopua siitä.
Ostajan turvallisuus kiutenkin huolettaa,jos hän varoituksista ja kehoituksista
huolimatta kytkee lampun verkkovirtaan ja sattuu jotain.
Vaarallisen esineen myyminen esim.netissä
6
236
Vastaukset
- blaah
Katkaise virtajohto vaikka saksilla niin vastuu siirtyy ostajalle.Vanhoissa alppilampuissa voi olla vaarallista uv säteilyä lähettäviä polttimoita .
- ALPPIAURINKO
No,niin no tietenkin.En itse tullut ajatelleeksi,kun pelkäsin vaan sitä posahdusta,jos joku onneton olisi sen kytkenyt verkkoon. Ja tuota uv-säteyöy asiaankaan ei moni osaa ottaa huomioon. Kiitos vinkistä!
- UVUV
. . . ja kannattaa säilyttää lamppu kaapissa, koska se __vaarallinen_UV_säteily__ on näkymätöntä__ . . .
- ALPPIAURINKO
Aivan. Olen päättänyt ainakin toistaiseksi jättää lampun myymättä.Miksi suotta luopua noin erikoista esineestä.
- uunoaasi
UVUV kirjoitti:
. . . ja kannattaa säilyttää lamppu kaapissa, koska se __vaarallinen_UV_säteily__ on näkymätöntä__ . . .
Ei kait se lamppu säteile jos siinä ei ole virtaa.......
- AURINKOLAMPPU
No,ei varmaan niin ja se ei ole se syy miksi olen toistaiseksi päättänyt pitää lampun.
Ei kaikesta tarvitse luopua,eikä kaikkea tarvitse vaihtaa rahaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667