Onko tänään koskissa naista joka haluu päivä nautintoa?
päivä pano Valkeakoskella
18
1597
Vastaukset
Oletko mies vai nainen? Mistä päin?
- kilit
Nimestä päätellen on MIES joka kanssa haluaa Naista??
- assddf
Olen löylykauha ja poraan sen sun haisevaan anukseen
- Fiksu_nainen
Kuka haluaisi pösilöä, joka ei tiedä, että päiväpano on yhdyssana.
- Anonyymi
58 v. Mies . 4,5 vuotta ilalman nais seuraa. voi ollla 3 min tai 30 min. tai.sitten kaksi kertaa perus seksisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
58 v. Mies . 4,5 vuotta ilalman nais seuraa. voi ollla 3 min tai 30 min. tai.sitten kaksi kertaa perus seksisiä.
no. käykö.
- Anonyymi
Fiksu_nainen kirjoitti:
Kuka haluaisi pösilöä, joka ei tiedä, että päiväpano on yhdyssana.
ei tässä yhdyssanoja kattella vaan pikapanoja.Eettei ala ranteet väsyyn.
- Anonyymi
58 vuotta mies. ilma. seksiä melkein 5 vuotta. sopisiko sinullu tänään. voin vaikka hakea täönään ja antaa aamulla taksirahat.
- Anonyymi
mies
- Anonyymi
kilit kirjoitti:
Nimestä päätellen on MIES joka kanssa haluaa Naista??
kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no. käykö.
no. miten on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä
yksi tai vaikka kaksi ....
- Anonyymi
Sadan kilon siika silliviivalla hevon persreijässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti buaahaa
- Anonyymi
Kelpaako varattu?
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Tehdäänkö yhdessä jos minä pieren ensin sun ikeniis aah uuh miten kohta tuulee. Oot ihana suukko💋💗
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916