Mitä kertoo miehestä?

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyhpyh

Onko sinusta hauskaa olla taas kuusivuotias?

• pyhpyh

Onko hän nyt kuusivuotias villakoira? En sitten yhtään enää ihmettele adventismia Suomessa.

• hauhaupyhpyh

Ei koira osaa kirjoittaa, joten eipä ole sen hauvelin Facebook-sivullakaan mitään tekstiä. Olisi nyt hauska tietää, että millä kriteerillä se on ollut adventtikirkon johtajana? Tarpeeksi kun pitää ääntä, niin pääsee vaikka mihin?

• pyhpyh

Ovathan ne lampaan taljaan pukeutuneet raatelevat sudetkin siellä adventtikirkon johdossa, joten miksei villakoirakin voisi olla adventtikirkon esimiehenä?

• Kuvauksestasi

Tapahtuman kuvauksesta ei nyt vielä saanut aivan selvää että minkälaista asiaa kerrot olleesi todistamassa kun puhut ympäripyöreästi törkeästä seksuaalisesta ahdistelusta ja alaikäisestä uhrista.

• Ilmainenvinkki

Puhut tuossa viestissäsi myös ulkopuolisesta todistajasta vaimosi lisäksi ja käytät hänen koko nimeänsä. Toivon että sinulla on tähän hänen lupa sillä ymmärräthän ettei hän välttämättä koe tällaista mukavaksi. Tämä on itseasiassa rikos nimikkeenä "yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen" ja rangaistava teko.

• Todistuksen.ääni

"Tämä on itseasiassa rikos nimikkeenä "yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen" ja rangaistava teko."
        Haista sinä kuule paska! Ei ne seksuuaaliset jahtaamiset ole mitään yksityisasioita. Niistä rangaistuksena pitäisi sukukalleudet leikata pois ja pistää elinkautisesti istumaan suljettuun koppiin. Se, joka vielä puolustaa seksuaalista häirintää pitäisi tuomita myös elinkautiseen vankeuteen.

• Hyvintehty
        Todistuksen.ääni kirjoitti:

"Tämä on itseasiassa rikos nimikkeenä "yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen" ja rangaistava teko."
        Haista sinä kuule paska! Ei ne seksuuaaliset jahtaamiset ole mitään yksityisasioita. Niistä rangaistuksena pitäisi sukukalleudet leikata pois ja pistää elinkautisesti istumaan suljettuun koppiin. Se, joka vielä puolustaa seksuaalista häirintää pitäisi tuomita myös elinkautiseen vankeuteen.

Ilmaisit tällä kommentilla täydellisesti sekä sisälukutaitosi että sivistyneisyytesi tason.

• Tarkemmin

"Keskusteluani todisti vaimoni lisäksi henkilö x, joka oli paljon "kuuntelevampi" asian suhteen."
        Tässä käytetään henkilö x:n tilalla kuitenkin koko nimeä, siinä yksityiskohtaisempi selitys. Jos joku käyttäisi luvatta minun koko nimeä internetissä niin aivan satavarmasti tekisin asiasta rikosilmoituksen. Tässä en tietystikään voi sanoa onko asianomaisen henkilön lupaa vai ei.

• Koottuna

Henkilö x:n kohdalla siis syyllistytään yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittämiseen ja tämän kenestä varsinaisesti keskustellaan kohdalla kunnian loukkaukseen tuossa yhdessä ja samassa exap:n viestissä.

• Exap
        Koottuna kirjoitti:

Henkilö x:n kohdalla siis syyllistytään yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittämiseen ja tämän kenestä varsinaisesti keskustellaan kohdalla kunnian loukkaukseen tuossa yhdessä ja samassa exap:n viestissä.

Koeta nyt jo rauhoittua. Sinä se olet joka väität minun tässä rikokseen syyllistyneen, ja se syytöksesi on kunnianloukkaus.
        Henkilöt olivat paikalla minun kutsuminani nimenomaan A-kirkon edustajina, ei edes yksityishenkilön roolissa.

• No.Höpsistä
        Exap kirjoitti:

Koeta nyt jo rauhoittua. Sinä se olet joka väität minun tässä rikokseen syyllistyneen, ja se syytöksesi on kunnianloukkaus.
        Henkilöt olivat paikalla minun kutsuminani nimenomaan A-kirkon edustajina, ei edes yksityishenkilön roolissa.

Ei täytä kunnianloukkauksen kriteerejä tuo jos olen sanonut että tuossa kirjoittamassasi tekstissä syyllistyt kunnianloukkaukseen ja yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittämiseen ja pysyn kannassani. Lue lakia.

• nimijulki
        Exap kirjoitti:

Nyt, kun sinut on tunnistettu, niin saanko laittaa nimesi ja vaimosi nimen kaikkien luettavaksi, niin tulet tunnetuksi koko Suomen kansalle oikealla nimelläsi eikä vain puskajussi Exap?

• mitätön.lahko
        nimijulki kirjoitti:

Nyt, kun sinut on tunnistettu, niin saanko laittaa nimesi ja vaimosi nimen kaikkien luettavaksi, niin tulet tunnetuksi koko Suomen kansalle oikealla nimelläsi eikä vain puskajussi Exap?

Koko Suomen kansalle? Saanen nauraa Hah hah!. Adventistit pyörivät sellaisessa mitättömässä piirissä, ettei ulkopuolisia kiinnosta yhden huijarilahkon toiminta pätkän vertaa. Suomen adventtikirkko on yksi mitätön liiketoimintamuoto, joka elää lopunaikaansa ihan kirjaimellisesti ja muutamien vuosien päästä lahkon palkolliset saavat ruveta kilpailemaan kirkon haalimasta omaisuudesta keskenään ja vertailemaan kuka sen parhaimman siivun saa anastettua lahkon konkurssipesästä.

• Exap
        nimijulki kirjoitti:

Et. Oliko muuta kysyttävää ?

• kysynvaan

On. Kysyitkö itse lupaa?

• kysynmyösvaan

Samaa haluaisin minäkin kysyä.

• teesovintopian
        Exap kirjoitti:

"Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen. Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan. 26 Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä kolikkoa myöten." Matt.5:25,26

• ristiriitaista
        Exap kirjoitti:

Aistin tässä vahvan ristiriidan. Miksi sinulla sitten pitäisi olla oikeus kommentoida jostakin tietystä henkilöstä voimakkaasti syyttävään sävyyn Exap:na ja käyttää sinun kertomiesi ihmisien etu- ja sukunimiä? Vetosit että "Henkilöt olivat paikalla minun kutsuminani nimenomaan A-kirkon edustajina, ei edes yksityishenkilön roolissa.", edustajina tai ei mutta se ei muuta asiaa mitenkään. Ei aloittajakaan toiminut fiksuimmalla mahdollisella tavalla mutta sinun viestisi oli huomattavasti rajumpi.

Minulle ei tulisi mieleenikään alkaa kirjoittamaan jostakin tietystä henkilöstä negatiiviseen sävyyn jonnekin keskustelupalstalle mutta jos jostain ihmeen syystä näin tekisin ja haluaisin ottaa sen riskin että kyseinen henkilö ei hyvällä reagoi niin käyttäisin siinä tapauksessa myös omaa nimeäni. Huomattavasti selkärankaisempaa toimintaa minun mielestäni.

• Näin-menetellään
        ristiriitaista kirjoitti:

Aistin tässä vahvan ristiriidan. Miksi sinulla sitten pitäisi olla oikeus kommentoida jostakin tietystä henkilöstä voimakkaasti syyttävään sävyyn Exap:na ja käyttää sinun kertomiesi ihmisien etu- ja sukunimiä? Vetosit että "Henkilöt olivat paikalla minun kutsuminani nimenomaan A-kirkon edustajina, ei edes yksityishenkilön roolissa.", edustajina tai ei mutta se ei muuta asiaa mitenkään. Ei aloittajakaan toiminut fiksuimmalla mahdollisella tavalla mutta sinun viestisi oli huomattavasti rajumpi.

Minulle ei tulisi mieleenikään alkaa kirjoittamaan jostakin tietystä henkilöstä negatiiviseen sävyyn jonnekin keskustelupalstalle mutta jos jostain ihmeen syystä näin tekisin ja haluaisin ottaa sen riskin että kyseinen henkilö ei hyvällä reagoi niin käyttäisin siinä tapauksessa myös omaa nimeäni. Huomattavasti selkärankaisempaa toimintaa minun mielestäni.

Tapahtumat tulee kertoa niiden oikeilla nimillä ja kulloisenkin tapahtuman henkilöt tulee tuoda esiin heidän oikeilla nimillään.
        Menettely on siis yksinkertaisuudessaan avointa, ellei tapausta ole määrätty käsiteltäväksi suljettujen ovien takana.

• Eisamaasia
        Näin-menetellään kirjoitti:

Tapahtumat tulee kertoa niiden oikeilla nimillä ja kulloisenkin tapahtuman henkilöt tulee tuoda esiin heidän oikeilla nimillään.
        Menettely on siis yksinkertaisuudessaan avointa, ellei tapausta ole määrätty käsiteltäväksi suljettujen ovien takana.

Ei sillä ole mitään tekemistä avoimuuden kanssa jos anonyyminä piilotteleva henkilö kertoo tapahtumasta josta emme voi edes varmaksi tietää onko se totta ns. oman näkökantansa ja puhuu pilkallisesti jostakin tietystä ihmisestä. Joillekin tämä on vaikeaa ymmärtää mutta hyvä asia että ylläpito poisti tämmöisen viestin.

• Harrastus.kullakin

Adventismi on puskajussien harrastetoimintaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe