Kohta myös pitäjällä

Jutila_D

http://www.kymensanomat.fi/Online/2015/08/28/Haminan kaupunki mukana SPR:n kartoittaessa pakolaiskeskusten sijoitusvaihtoehtoja/2015319486487/4

Kohta myös Virolahdelle. Suomeen alustavasti tulossa 15 000 eikä se siihen jää, yhteiskunnan rakentajat, omat vanhukset unohdetaan. Nyt on aika tarttua työhön ja painaa niskalimassa, jotta saadaan myös nämä elätettyä sen lomassa kun lähetetään rahallista apua ulkomaille.

8

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyisyydentutkija

Virolahdellekin pitäisi saada korvaavaa väestöä tulevaisuutta silmällä pitäen, jos kantasuomalaisten määrä vähenee tai äkillisesti romahtaa. Maahanmuuttajia pitäisi sopeutumisen edistämiseksi ottaa myös työpaikoille oppimaan erilaisia ammatteja. Esimerkiksi työantajat, varsinkin julkiset, voitaisiin velvoittaa rasismin vastaiseen taistoon ottamalla käyttöön minimikiintiöt ulkomaalaistaustaisille työntekijöille.

• nykyisyydentutkija

Kiitos suorasta palautteesta. Veikkaan että ympäröivä maailmanne tulee muuttumaan kiihtyvällä vauhdilla ja maailmankatsomuksenne siinä mukana. Voihan siinä sopeutumisvaikeuksia tulla monelle ja ehkä joku patriootti vielä uhoaa että "sosiaalidemokratia pitää kieltää"

• Realistirasisti

Sosiaalidemokratia hah haa sehän on täysi vitsi ja se todistettiin viime vaaleissa oletko tyhmä vai muuten kusipää

• nykyisyydentutkija
        Realistirasisti kirjoitti:

Sosiaalidemokratia hah haa sehän on täysi vitsi ja se todistettiin viime vaaleissa oletko tyhmä vai muuten kusipää

Hah. Vai ovatko vaalit se vitsi? Todellinen valta on niillä joilla on vahva asema työelämässä, verkostot, valtaa päättää kenellä on työpaikat, millä ehdoilla ja ketkä jäävät työelämän ulkopuolelle oman onnensa nojaan. Se valta ohjaa myös omaisuuden ohjautumista ja yhteiskunnassa pärjäämistä. Se on valtaa, jota ei vaaleissa jaeta, vaan ansaitaan verkostoitumalla. Osoittaa todellista valtaa että palkkoja ja etuja voidaan lisätä tai pitää ennallaan taloustilanteesta huolimatta, yli puolen miljoonan suomalaisen kilpailijan ollessa työttömänä ja vielä suuremman määrän opiskelijoina työelämän ulkopuolella. Samalla Suomea viedään kohti globaalia unelmaa halusitte sitä tai ette. Siinä ei rasistien ininä paljon paina.

• Mamujenhomojenasiaaajan
        nykyisyydentutkija kirjoitti:

Hah. Vai ovatko vaalit se vitsi? Todellinen valta on niillä joilla on vahva asema työelämässä, verkostot, valtaa päättää kenellä on työpaikat, millä ehdoilla ja ketkä jäävät työelämän ulkopuolelle oman onnensa nojaan. Se valta ohjaa myös omaisuuden ohjautumista ja yhteiskunnassa pärjäämistä. Se on valtaa, jota ei vaaleissa jaeta, vaan ansaitaan verkostoitumalla. Osoittaa todellista valtaa että palkkoja ja etuja voidaan lisätä tai pitää ennallaan taloustilanteesta huolimatta, yli puolen miljoonan suomalaisen kilpailijan ollessa työttömänä ja vielä suuremman määrän opiskelijoina työelämän ulkopuolella. Samalla Suomea viedään kohti globaalia unelmaa halusitte sitä tai ette. Siinä ei rasistien ininä paljon paina.

Miää oon sosiaalidemokraattii ja mulla on paskat housuissaa

• nykyisyydentutkija
        Mamujenhomojenasiaaajan kirjoitti:

Miää oon sosiaalidemokraattii ja mulla on paskat housuissaa

Tavallaan kaikki suomalaiset ovat tällä hetkellä sosiaalidemokraatteja niin kauan kuin on ay-liikkeen valta. Nyt hallitus (joka oikeastaan on sosiaalidemokratian oppositio) yrittää murentaa tuota valtaa mutta tietyt liitot voivat tarvittaessa pysäyttää koko Suomen eli vallankumous ei onnistu.

• suomi.pulassa
        nykyisyydentutkija kirjoitti:

Tavallaan kaikki suomalaiset ovat tällä hetkellä sosiaalidemokraatteja niin kauan kuin on ay-liikkeen valta. Nyt hallitus (joka oikeastaan on sosiaalidemokratian oppositio) yrittää murentaa tuota valtaa mutta tietyt liitot voivat tarvittaessa pysäyttää koko Suomen eli vallankumous ei onnistu.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13780300/sosiaalidemokratian-uhrit

• Näkökulma2

Tarttukoot nuoret i-phone miehet aseisiin ja pistäkööt kampoihin, ei se maailma sillai toimi että aina juostaan karkuun. Kuvitellaan sama tilanne Suomeen, meinaatko että pitäs jättää vaimot/lapset ja soutaa pakoon Islantiin, olettaen että sitten joskus ne tuo loputkin perheestä sinne? Ei, kyllä minä ainaki otan kiväärin käteen ja viimeseen hengenvetoon suojelen perhettä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33