Olen viime päivinä käynyt enemmän netillä tabletilla, yhteys kotimodeemin kautta salasanalla. Tänään olen huomannut, että vaikka painan pois yhteyden WLAN/WPS-painikkeesta ja tabletista pois wifin päältä, niin jossain vaiheessa valo alkaa taas palaa itsekseen siinä modeemin WLAN-kohdassa.
Missä vika?
Sitä paitsi, kun WLAN on mennyt itsekseen päälle, sitä on tosi vaikea saada pois päältä, saa kerran jos toisenkin painaa nappia, että se loppuu.
Mikä WLAN/WPS vaivaa Zyxel VMG 3326
WLANisti
0
1009
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635