Hei! olen parikymppinen nainen jolla haaveina olis se lihaksikaskroppa, loistava kunto ja terveellinen elämä:D ja lähtö taso siis tämä:
olen laihduttanut 75 kilosta 66kiloon johon paino jämähti (kilot lähtenyt lähinnä easydietillä ja nälkiintymällä)
ja nyt kyllästyin itseni rääkkäämiseen ja päätin että on terveellisempiäkin tapoja näyttää hyvältä.
salikortti on (hankin muutamakuukausi sitten) mutta en todellakaan osaa oikein salilla tehdä mitään, enkä käyttää laitteita jnejne.
kunnon treenivaatteet on ja kengät sekä motivaatiota:D rahaa ei ole eli personal treinerit ja superuutuuserikois dietit yms ei tule kysymykseenkään.
röökiä vedän älyttömästi eli yliaski menee päivässä, mutta lopettamaan en ole vielä kyennyt jaaa yleiskunto on ja on aina ollut todella huono.
Lihaksia löytyy olen aina tehnyt raskasta ruummillista työtä eli voimaa ja lihaksia on jo hyvin kerrytetty:) (mutta jo työpäivästä palaudun paripäivää niin on kroppa loppu:() ja muutenkin olen jotenkin loppu niinkuin ois vetopois ja olo niin ikäänkuin laiska edes kotihommat ei luonnistu... uskon tosin siihen että kun kehon saa kuntoon niin muutkin asiat korjaantuu siinä samalla:D eli kaikki vinkit niin motivaatioon, kuntoiluun kun ruokavalioon saa antaa:D ja tarkoitus tehdä elämän muutos rivakasti ja saada ne tuloksetkinnäkyviin mahdollisimman pian:D kiitos jo etukäteen!
neuvokaa mut alkuun:D kaikki vinkit auttaa:D
laiskoittaa
1
81
Vastaukset
- kekkonen654thu6t
Lopeta se rööki heti puupää! Ja se pullan syöni. Kova työ palkitaa.
4-5 kertaa salilla joka päivä 2 lihasryhmää. Ja katso mitä syöt niin hyvä tulee. Jos varaa ota personal trainer .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595