Anggar! :)
20
<50
Vastaukset
- äläpistäliianlujaa
Heh, kiitos aamun piristyksestä! (Hänelle:Kuvittelin tuohon "meidät". Sitä ei sentään voi kukaan multa viedä.)
- saatmyössuukkosen
Kiitos onni :) hymyjä päivään :)
- Labyrinttikala
Näyttää pusuttelulta, mutta tuo taitaa olla tappelua reviiristä, hauska kala kuitenkin. Hävinneellä huulet turpeina...
Olet oikeassa. Aika usein myös ihmisten tappelussa, hävinneellä ja voittajalla on huulet turpeina :D
- pehmopalleroinenmoinen
Tätäkin oikeasti oli pakko katsoa loppuun asti ja katsoa miten siinä käy.... :D Muuten, olen tullut muutamina viime päivinä sihen tulokseen, että mies ja nainen ovat eri lajeja ja heidän lisääntymisensä on alunperin ollut vahinko, joka on tyypillistinyt evoluutiossa. Rakastelu on vain tappelemista omasta auktoriteetistaan.
- pehmopalleroinenmoinen
Onnii kirjoitti:
Hmm vaikea sanoa kumpi voitti. Mielenkiintoinen teoria. :)
Voittaja on se kumpa laittaa ja häviäjä se kuka antaa. Se on sellanen vuorotteleva tappelun muoto.
pehmopalleroinenmoinen kirjoitti:
Voittaja on se kumpa laittaa ja häviäjä se kuka antaa. Se on sellanen vuorotteleva tappelun muoto.
- pehmopalleroinenmoinen
Onnii kirjoitti:
tai muutama enemmän. https://www.youtube.com/watch?v=BCvFQKzGC-o
pehmopalleroinenmoinen kirjoitti:
tai muutama enemmän. https://www.youtube.com/watch?v=BCvFQKzGC-o
Outo peli, pelasin viimeksi donkey kongia :)
- pehmopalleroinenmoinen
Onnii kirjoitti:
Outo peli, pelasin viimeksi donkey kongia :)
Mulla oli ja Donkey Kong.
- minustanetykkästoisistaa
Yks juttu tuossa häiritsi. Miksi ne ei vain pysyneet siinä pusussa vähän pidempään, ku eihän kaloilla tarvi hengittääkään välillä:) toisaalta, antoivat toisilleen tunnustelevia suukkoja siinä välissä.
- Hahahahaahaa
no olipas video;)
- Voimitensomia
Ihanasti ne sovittivat huuliaan yhteen. :-)
- p45-
Mitä mieltä Onni olet tästä autosta:
https://www.youtube.com/watch?v=aFdBcYN3sNw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226