Pastorien unelmiin kuuluu elämä, jossa ei tarvitse tehdä rehellistä työtä. He haluavat tienata elantonsa kusettamalla kansaa ja monesti se onnistuukin, sillä pastorien uhrit on saatettu aivopestä Raamatulla jo lapsesta pitäen. Niinpä uhrit lammasmaisesti rahoittavat pastorien helppoa elämää.
Pastorien pitää vain olla hyviä näyttelijöitä, jotta he voivat levittää Raamatun sairaita valheita pokkanaamalla.
Erotkaa siis uskonnnosta ja alkakaa ateisteiksi. Se on tie vapauteen.
Pastorien unelmista
24
<50
Vastaukset
- pyhpyh
Olet pahasti häiriintynyt ihminen.
- iloinen_naurajaa
Arvoisa pyhpyh! Kerroin vain KARUN TOTUUDEN! :-):-):-)
- ymmärrämme.ongelmasi
Minä johdatan kansan pajatsopelien ja hedelmäperien ääreen. RAY- kerää voitot peliongelmaisilta ja ongelma on uutisten mukaan suuri maassamme.
Sen jumalanalttareiden äärellä on hyvä olla ja nälkä kurnii suolissa.
Alkoholi tappaa ja huumeet tappaa. Voi mikä autuus on ateisminen maailma. Se on rehellistä työtä kun trokataan hallelujaa sanoo nauraja. - iloinen_naurajaa
ymmärrämme.ongelmasi kirjoitti:
Minä johdatan kansan pajatsopelien ja hedelmäperien ääreen. RAY- kerää voitot peliongelmaisilta ja ongelma on uutisten mukaan suuri maassamme.
Sen jumalanalttareiden äärellä on hyvä olla ja nälkä kurnii suolissa.
Alkoholi tappaa ja huumeet tappaa. Voi mikä autuus on ateisminen maailma. Se on rehellistä työtä kun trokataan hallelujaa sanoo nauraja.Helvetti, että osaatkin olla sekaisin! :-):-):-)
- KARUA-TOTUUTTA
iloinen_naurajaa kirjoitti:
Arvoisa pyhpyh! Kerroin vain KARUN TOTUUDEN! :-):-):-)
Kerroit vain KARUN TOTUUDEN itsestäsi. Sanoisin ettänoin 80 % palstalaisista näki sen - ja sinäkin voisit sen nähdä jos katsoisit "peiliin".
- iloinen_naurajaa
KARUA-TOTUUTTA kirjoitti:
Kerroit vain KARUN TOTUUDEN itsestäsi. Sanoisin ettänoin 80 % palstalaisista näki sen - ja sinäkin voisit sen nähdä jos katsoisit "peiliin".
Kyllä. Kerroin samalla totuuden itsestäni eli olen rehellinen ja luotettava herrasmies.
- pyhpyh
Pahasti se viina on pääsi sekoittanut, kun noin uskot.
- iloinen_naurajaa
pyhpyh kirjoitti:
Pahasti se viina on pääsi sekoittanut, kun noin uskot.
Ei ole sekoittanut. Totuus on selvä ja kirkas ja sekös sinua vituttaa. :-):-):-)
- hyväkielenkäyttö
Kyllä. Kerroin samalla totuuden itsestäni eli olen rehellinen ja luotettava herrasmies.
Herrasmieskö! sinä iloinen -nauraja kuvittelet olevasi. Herrasmies ei käytä noin rumaa kieltä kuin sinä täällä olet käyttänyt ja käytät, siivoa ensin suusi rumista sanoista niin sitten voit puhua Herrasmiehestä. Rehellinen siitä en voi sanoa mitään, voit olla, tai et ole itsehän sen tiedät.
- iloinen_naurajaa
hyväkielenkäyttö kirjoitti:
Herrasmieskö! sinä iloinen -nauraja kuvittelet olevasi. Herrasmies ei käytä noin rumaa kieltä kuin sinä täällä olet käyttänyt ja käytät, siivoa ensin suusi rumista sanoista niin sitten voit puhua Herrasmiehestä. Rehellinen siitä en voi sanoa mitään, voit olla, tai et ole itsehän sen tiedät.
Vittu. Pidän kiroilusta enkä aio siitä luopua, perkele. :-):-):-)
- AteistikinValehtelee
Vittu. Pidän kiroilusta enkä aio siitä luopua, perkele. :-):-):-)
Älä sitten nimitä itseäsi herrasmieheksi, sillä sehän sinä et ole, vaan se on valhetta. Pysy totuudessa.
- iloinen_naurajaa
AteistikinValehtelee kirjoitti:
Älä sitten nimitä itseäsi herrasmieheksi, sillä sehän sinä et ole, vaan se on valhetta. Pysy totuudessa.
Selvä on. En ole herrasmies.
- hyväpoika
Nyt sinä iloinen -nauraja ainakin olit rehellinen, nyt vaan puhdista suusi rumista sanoista niin olet täydellinen Herrasmies
- iloinen_naurajaa
hyväpoika kirjoitti:
Nyt sinä iloinen -nauraja ainakin olit rehellinen, nyt vaan puhdista suusi rumista sanoista niin olet täydellinen Herrasmies
Kiroilen mieluummin. Minulle riittää, että olen rehellinen ja luotettava mies. Herrasmieheksi en väen väkisin tahdo, jumalauta! :-) :-) :-)
- maailman.rehellisyydestä
Kiroilen mieluummin. Minulle riittää, että olen rehellinen ja luotettava mies. Herrasmieheksi en väen väkisin tahdo, jumalauta! :-) :-) :-)
http://blogit.image.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2015/09/02/pilalle-hyysatyt/
Herrasmiehiä - pyhpyh
Rehellinne? Luotettava? Salli mun nauraa. En ostais sulta autoa, vaikka maksaisit siitä.
- iloinen_naurajaa
pyhpyh kirjoitti:
Rehellinne? Luotettava? Salli mun nauraa. En ostais sulta autoa, vaikka maksaisit siitä.
Kyllä olen erittäin rehellinen ja luotettava. Kerron aina KARUN TOTUUDEN uskontojen sairaista valheista ja vastustan uskontoja viimeiseen hengenvetooni saakka!!! :-):-):-)
- Pastoreilla.halut
Pastorin unelmiin kuuluu myös haaveilla lähimmäisten vaimoista ja heidän mahdollisesta halukkuudesta seksuaaliseen aktiin pastorin kanssa. Pastorit haluavat panna kaikkea mikä liikkuu ja jopa niitäkin, jotka ovat jo kylmenneet.
- pyhpyh
Olet henkisesti sairas ihminen. Hakeudu hoitoon.
- Voihanvitalis
Hauska kirja tämä Raamattu. 1Moos.9:3. Kaikki, mikä liikkuu ja elää, olkoon teille ravinnoksi.... Ruokavinkki: Pastori mureketta pöytään.
- Hieno.oivallus
"Pastorit haluavat panna kaikkea mikä liikkuu ja jopa niitäkin, jotka ovat jo kylmenneet."
Tämä oli kyllä pitkiin aikoihin paras ja nasevin kommentti tällä palstalla.- menkäämuualle
Ehkä sinun mielestäsi on paras ja nasevin komentti, mutta ei kuulu tälle palstalle, olette väärällä palstalla fitsalemassa
- Totuus.julki
menkäämuualle kirjoitti:
Ehkä sinun mielestäsi on paras ja nasevin komentti, mutta ei kuulu tälle palstalle, olette väärällä palstalla fitsalemassa
Ei se ollut "fitsailua", vaan karua totuutta, joka oli verhottu vain vertauskuvalliseen muotoon.
Kun emme varmuudella tiedä lähimmäisten unelmista, jos nämä eivät itse niistä kerro,
jos olisin adventisti niin enemmän olisin huolissani niistä pastoreista, jotka ovat menettäneet unelmansa ja raahustavat päivästä päivään odottaen vain eläkkeelle pääsyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965