Mamupropaganda todella näkyy
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1441088699025.html
medioille maksetaan valheista
5
<50
Vastaukset
- eivaraalippuun
Eivätköhän ne kaikista heikompiosaiset jää kotimaahansa.
- Zataar
Ei jää. Ne päätyy lähialueiden valtaviin pakolaisleireihin.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6f/An_Aerial_View_of_the_Za'atri_Refugee_Camp.jpg/1280px-An_Aerial_View_of_the_Za'atri_Refugee_Camp.jpg
Ohessa on Hesarin artikkeli laittomasta salakuljetuksesta:
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305981377412?ref=hs-prio-1-3
Kyseisen artikkelin mukaan EU:n rajalle pääsee noin 7 000 eurolla/henkilö ja tuhannella eurolla lisää pääse Saksaan. Niin kuin lehtiuutisista tiedämme, monet pakolaiset lähtevät paremman elämän toivossa koko perheen voimin. Tällä matikalla esimerkiksi kolmihenkisen perheen matka Saksaan maksaa 24 000 euroa. Se on aika iso raha sellaisilla maissa kuten Syyria, Afganistan, Irak, yms.. Sillä rahalla perhe elää monta vuotta kotimaassaan. Tuskimpa rutiköyhällä, alle eurolla päivässä elävällä, perheellä on tuollaista summaa rahaa. Tästä tosiaankin voi tehdä sen johtopäätöksen, että "laittomien maahantuojien uhreja" eivät todellakaan ole ne huono-osaisimmat...- Ihme_ajattelua
Ei varmaankaan.
Jos minun perhettäni uhkaisi kuolema, niin varmaan laittaisin itsekin vaikka kaikki säästöni perheeni suojelemiseen ja pakenemiseen.
Olisiko sinusta oikein, että jos on varallisuutta, niin ei saa pelastautua? Ihme_ajattelua kirjoitti:
Ei varmaankaan.
Jos minun perhettäni uhkaisi kuolema, niin varmaan laittaisin itsekin vaikka kaikki säästöni perheeni suojelemiseen ja pakenemiseen.
Olisiko sinusta oikein, että jos on varallisuutta, niin ei saa pelastautua?Oikeasti huono-osaisella rutiköyhällä perheellä ei yksinkertaisesti ole omaisuutta tuhansien eurojen edestä. Sitä ei vain yksinkertaisesti ole. Parempi ostaa kotimaastaan pieni talo jostain pilkonpimeästä tuppukylästä kaukaa sotatantereelta ja elää niillä tuhansilla euroillaan siellä kuin sijoittaa ne rahat matkaan kohti epävarmaa "parempaa elämää".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069