Apuja kaivataan.

koollaonväliä

Olen löytänyt kesän aikana itselleni uuden miehen. Ollaan jo päädytty sänkyynkin asti, mutta itselle on ollut vähän pettymys, kun tuntuu et en lämpene tarpeeks (mies ei lämmittele mua ennen aktia muuten kuin suudelmilla) ja toine et sen vehje on niin lyhyt eli aika olematon mut paksuutta kyllä löytyy. Ollaan kokeiltu pelkäästään lähetyssaarnaajaa, ja se ei oikein vain tunnu miltään, kun mä olen tottunut edellisessä suhteessa saamaan isoa kalua. Joten oisko teillä jotain hyviä vinkkejä meille tarjota? Ja itse en kovin mielelläni menisi päälle, kun en tiedä mitä siellä ollaan.

6

379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llluuuu

ihan selvä pieni kyrpäisen ukon kirjoituksia. hei haloo

• 1515484

sinun pitäis pyytää jos mies vaikka aluksi hieroisi käsin sinua ja sen jälkeen siirtyisi nuolemaan sinua sieltä. Jos pidät että rintojasi hyväillään niin sitäkin voisitte tehdä. Kokeilkaa myös takaapäin asentoa, säädätte vain itsenne sopivalle korkeudelle ei kannata unohtaa seksikkäitä alusvaatteita.

• nuolemisestapitävä69

Koollahan ei oikeastikkaan ole merkitystä. Pyydä että hän hyväilee ja nuolee sulle ensin orgasmin. Sen jälkeen siirrytte itse aktiin ja vaihtelette eri asentoja,löydätte kyllä hyvät asennot mistä molemmat nauttii. Jos hän ei pidä nuolemisesta,niin sitten keksitte jotain muuta millä tyydyttää sut ensin.

• ratsastusonihanaa

Takaapäin, ettekö tosiaan sitäkään ole vielä kokeillu. Ei kun reippaasti kokeilemaan kaikkia mieleen juolahtavia asentoja ja sinuna vain kipuisin päälle ja rupeisin touhuamaan. Kyllä sä siinä itseäsi liikuttaen tunnet miten tuntuu parhaimmalta. Se siinä päällä olossa parasta just onkin, kun voit liikkuu omaan tahtiin ja liikkeiden mukaan. Jos mies rupee tahdittelee, niin kyllä minä ainakin silloin stoppaan miehen ja sanon, että nyt mennään minun mukaan. Rohkeasti vaan hakemaan nautintoa.

• pikapano

Meillä vaimo haluaa aika usein nimenomaan takaapäin. Sopii kivasti pikapanoihin aina silloin tällöin.

• aloittaja1

Kiitos kaikille vinkeistä. Täytyy siis ensi kerralla sanoa kullalle, että lämmittelis mut ensin kunnolla.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33