Hei,
olen 17vuotias tyttö ja etsin vuokrahevosta. Näiden nelijalkaisten isojen eläinten kanssa olen ollut tekemisissä jo pienestä pitäen, ja ratsastuksen aloittanut jo nuorena. Nyt kuitenkin ollut noin vuoden tauko heppailusta, ja vapaa-aikaa sen verran että olisi kiva tehdä jotain hyödyllistä. Vuokrahevonen tulisi olla Nurmijärven alueelta, taikka sen lähettyviltä. Hypännyt olen 110cm ja tasoltani varmaankin joku HeA, en osaa tällä hetkellä sanoa, kun taukoa on ollut.
Olen ahkera tallityöntekijä ja seikkailunhaluinen, nopeasti ja mielellään uutta oppiva ratsastaja, sekä vastuuntuntoinen ihminen. Haluan päästä maastoilemaan, hyppäämään, sileällä kiemurtelemaan, sekä vain hömppäilemään hevosen kanssa. Vuokraukseen mielestäni kuuluu, hevosen liikutus, ennen ja jälkeen hoito, sekä muu mitä omistajan kanssa sovitaan. Olen ratsastanut niin nuorilla ja ei niin kokemattomilla hevosilla, kokeneilla opetusmestareilla, ratsastuskoulun heposilla sekä muutaman vuoden ratsastin kolmella lämminverisellä ex-ravuri projekteilla.
Jos sinulla olisi minulle sopiva hevonen, jota voisin tulla kokeilemaan, otathan yhteyttä?
Jenni Kemppinen
jenni.li.kemppinen@gmail.com
0504090440
Etsinnässä hevonen vuokralle
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696