Saan viettää itsenäistä elämää! Syön mitä tahdon, näytän miltä tahdon, olen mitä tahdon. Sen takia en sano kenellekään enää että tahdon? Olen tyytyväinen tähän elämääni. Palvon taivaallista johdatusta ja uskon suojelus enkeleihin. Kiitos Taivaallinen Johdatus Hyvä sellainen!
Kun en ole kelvannut kenellekään!
kiitoskaikesta
8
819
Vastaukset
- tässämielipide
Tosi lennokasta! En kelpaa hyville1 En halua huonoa!
- rakkaudetonolen
Ei kirosanoja, ei huutamisia, ei mitään negatiivista. Oi nautin yksinäisistä hetkistä. Kahvi on ihanaa ja yms. HYVÄ RUOKA!
- pärjääitseskanssa
alpoittaja on tajunnut yksin olemisen syvimmän merkityksen. Ainanen parin tuputtaminen,. se tässä maailmassa ärsytää. Yksin on parasta
- ujonyt
Rakkaudettomuus ei kyllä ole kivaa.Kyllä meistä monet kaipaa sitä toista siihen vierelle...
- rupisammakkovaan
Mutta kun on pakko! Väkisin ei voi kenellekään tyrkyttää itseään!
- SekavaSeinäkello
Saapahan ainakin katsella naisten kauniita muotoja, kun on vapaa mies, miksei naisetkin:)
- Milla-kisu
- NedFlanders
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804