Tietääkö kukaan tästä tyylisuunnasta mitään? Onko se perinteinen Okinavalainen suunta vai uudempi, minkälaisia tekniikat? Onko tyylisuunnassa hirveästi eroja suurimpiin karate suuntiin? Ainakaan Suomessa harjoituspaikat ovat vähissä...
Kan-ZenRyu
2
454
Vastaukset
- Hojohojo
Iranilainen sekasotku, joskus oteltiin Ruotsissa Kanzen ryu miekkosten kanssa knock down matseja, ei vakuuttanut silloin. Paikallisen Kyokushinkai seuran miekkoset antoivat myös selkään sille Kan zen ryu pää jehulle, joka saattoi kesken ottelun kohota outoon kurki asentoon. Kriittisin mielin sellaisten tyylien kanssa.
- hojohojomissädojo
Joo, kyllä se on tuolta lähi-idästä peräisin melkoisen kovakontaktinen tyyli. Ei oikeastaan mitään tekemistä alkuperäisten okinawa tyylien kanssa. Mun kotikaupungissa sitä vetää just joku kebabbimestari, nyttemmin seuran liityttyä karateliittoon, siihen on lisätty katoja ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647