Korian ykä

11

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punamulta

Alkaa jo mennä säälittäväksi huomion hakuisuudeksi vai mitä mieltä olet Kouvolaleaks?

• shitleaks

alkaa mennä "kouvolaleaks":lta avaukset säälittävämmäksi kuin koskaan. ei mitään "vuodettavaa" ole koskaan ollutkaan. copypastettaa tänne julkisia asioita, mutta nyt ei ole edes niitäkään tarjolla.

• kunhan_kyselen

Alkaako aihe olla liian polttava. Onko muuten tuo valkopaitainen maahamuuttajia?

• Jarza-72

Ei se minusta mennyt, ihan mielenkiintosta nähdä mihin se kalikka kalahtaa.

• Pyöreämamma

Kouvolaleaks nyt jurputtaa tänne monella eri nimimerkillä. Lyhyt, pyöreä ja vanha pilkanmaalainen.

• Pyöreämamma

Tuskinpa vain, ettet olisi itse siellä monen nimimerkin takana lässyttämässä. Sitä varten jotku noita rekkailee, ettei kukaan pääse toisen nimissä jauhamaan.

• vittumitäpaskaasdsadsad
        Pyöreämamma kirjoitti:

Tuskinpa vain, ettet olisi itse siellä monen nimimerkin takana lässyttämässä. Sitä varten jotku noita rekkailee, ettei kukaan pääse toisen nimissä jauhamaan.

menisitte vitun homot ja huorat hössöttämään sinne kouvolaanne saatana naamatusten.
        mitä vitun järkeä tällasta paskaa on täällä mussuttaa joku vitun suomi24

• eihänsiinämuuta

eihän tuossa muuta ihmeellistä ole kun että pari 15v mammanmussukkaa sai kerrankin turpaansa.

sen siitä saa kun eivät kusipää vanhemmat pidä poikiaan kotona ilta kahdeksan jälkeen vaan pitää vittuilla koko korttelille.

• Anonyymi

lopettakaa kuusanniemen tehdas lopullisesti

• Anonyymi

Kannatetaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60