Hei. Meillä on siis kaksi leikkaamatonta tyttökania, joista toinen vasta 4kk ikäinen. Olen harkinnut tyttöjen leikkauttamista, mutta vielä ei olla siinä pisteessä.
Tutustuivat pari viikkoa keittiössä, pienempi on ollut alusta asti utelias isompaa kohtaan, mutta tämä 'esikoinen' on joko näykkinyt tai murissut pienemmälle. Silti ovat loikoilleet vieretysten ja syövät sovussa samasta kupista. Pienempi nuolee sen korvia ym, ja alistuu spontaanisti silloin tällöin.
Kuitenkin luonnollisesti varsinaisessa kanihuoneessa isompi jahtaa pienempää vähän jatkuvasti, murisee ja näykkii. Hetken saattavat olla samalla matolla kunnes yhtäkkiä se hyökkää pienempää kohti, ei välttämättä edes lähde perään vaan uhittelee vain. Pienempi tulee aina takaisin juostuaan karkuun, eikä siis jää esimerkiksi hengästyneenä kyyhöttämään jonnekin piiloon.
Pelkään itse koko ajan, että iso vahingoittaa pientä. Kumpikin siis kääpiöluppia, pienemmässä saattaa olla leijonaharjasta myös. Onko tämä ihan normaalia? Viittaako siihen, että ovat tavallaan hyväksyneet toisensa mutta isompi vain testailee valtaansa tmv? Pieni ei missään vaiheessa ole edes yrittänyt temppuilla vastaan.
Ovatko nämä kaksi kaniani sopeutuneet toisiinsa?
hysteerinenkö
1
<50
Vastaukset
- Papananana
No elikkäs minkö ikäinen se isompi kani on? Härnääkö se usein pientä kania?
Pienempi kani osoittaa isommalle kunnioitusta nuolemalla sitä. Ja jos vielä samasta kupista pystyvät syömään niin luulen että ovat aikalailla toteutuneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670