Olen kirjoittanut romaanin käsikirjoituksen, lähettänyt sen kilpailuun ja en nyt sitten ilmeisesti pärjännyt. Miten saisin käsikirjoituksestani kirjan, kun en halua tehdä omakustannetta?
Suomen matalin kustannuskynnys
4
161
Vastaukset
- eionnistuei
99,99 prosentin todennäköisyydellä et mitenkään. Julmaa mutta totta.
- joseitullutmitä
Totta. Kustantamot kustantaa tosi harvoja kirjoja vuodessa ja usein niiden pitää olla tosi hyviä ja erottua joukosta. Kannattaa lainata kirjastosta kirja ''haluatko todella kirjailijaksi?'' se on täynnä kustantamoita, ja kyllä myös sitä ''julmaa totuutta.''
- 11ja13on700
Kilpailuja ei kannata surra, niissä vain harva pärjää. Itse en aikanaan pärjännyt eräässä kisassa, mutta myöhemmin olen saanut kaksikin kirjaa julki kaupallisella kustantajalla.
Lähetä kässäri kustantamoihin ja odota vastauksia. Tsemppiä! - kateenkorva
Luetuta käsikirjoitus ensin muutamalla esilukijalla ja pyydä heiltä palautetta. Editoi käsikirjoitusta ennen kuin laitat sen kustantajalle. Aika harva kirjoittaja pystyy oikeasti näkemään oman tekstinsä puutteet. Siksi tarvitaan tukea muilta. Kirjoittaminen on kovaa työtä, eikä kustannussopimus tule helposti. Useat kirjoittajat harjoittelevat vuosia useamman kässärin kanssa, ennen kuin taidot ovat sillä tasolla, että kustantaja kiinnostuu. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625