Hei! Otan tyttö kanin ensi kesänä niin mistä pitäisi se ostaa
mistä saan kanin
6
<50
Vastaukset
- katipossu
Mulla on kaks kanii
- katipossu
Mulla on kaks kanii
- Sedä
Anna koti kodittomalle, paikallisella eläinsuoleluyhdistykselläsi on varmasti kivoja kaneja tarjolla.
- katipossu
Sain kanin ilmaiseksi siskoni opettajalta toisen ostimme yheltä joka tietää kaneista silloin saa yleensä halvemmalla kun kaupasta ja ne tykkää olla kaverin kanssa eli jos ostat pupu niin osta myös kaveri sille:)
- kaninomistajaltaterkkuja
kannattaa ostaa ekaksi hermeliini (suht helppo ja pieni rotu) mulla on 2 hermeliiniä molemmat n 1 vuoden ikäisiä. molemmat ovat ostettuja eläinkaupasta. ei kannata ostaa kania joka on lasi kopperossa koska se on toden näköisesti todella epä-sosiaalinen ja pelkää. toinen kaneistani on sellaisesta ja se on nyt jo aika sosiaalinen mutta parempaan päin ;) toinen puputtini vilja, oli taas eläinkaupasta jossa se juoksi vapaana huoneessa muiden kanien kanssa. suosittelen kyllä kasvattajaa tai kanilaa :) muista että kanin hoitoon liittyy todella paljon kaikkea ja kanin pitää olla 3h vähintään vapaana. kanin heinä on todella allergisoivaa joten mieti tarkkaa sillä heinää ei pysty korvaamaan millään. jyväsekoitukset taas lihottavat. onnea kanin omistukseen ;) ps. kannattaa katsoa tori.fi
- onnellinenkanimullaon
Minä ostin kanini tori.fi sivustolta :). Tuossa vieressä se nyt kellottelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670