Pitäisi saada vanhaan kasari-fillariin kunnon kiekot, eli täysin valmis sarja 28". Mistä näitä kannattaa katsoa? Kaikki pitäisi kasata pinnoja myöten osista kun noita katsoo.
http://www.bikester.fi/index.php?id=9061&strSearchQuery=kiekot
Valmiit kiekot halvalla mistä?
6
<50
Vastaukset
- ofjiafijfaijafijoaf
http://katajanokanpyorakorjaamo.fi/verkkokauppa/takapyr-sram-automatix-p-730.html Saako tähän levyjarrut kiinni? En ymmärrä näistä mitään..
- kissansilmä
Takalevyjarrua varten rungossa pitää olla kiinnityspaikka, siis kaksi ruuvinpaikkaa, jarrusatulalle. 80-luvun pyörissä ei ole levyjarrupaikkaa. Eteen voi vaihtaa haarukan, jossa on levyjarrupaikka, mutta järkevyydestä en tiedä.
- UusOnAinaUus
Mä oon lähtenyt sille linjalle, että pyörä menee vaihtoon 4 vuoden välein. Parikymppisenä, silloin 1990-luvulla, tuli harrasteltua osien vaihtoa, mutta nyt 4-kymppisenä mä en näe siinä vanhan päivityksessä mitään järkeä. Voihan sitä, jos tykkää, vaihtaa kiekkoja, vaihtajia jne. mutta siinä on sitten kuitenkin se vanha ja väsynyt runko. Mitään kun ei säästä: sillä vanhaan pyörään laitetuilla rahoilla ostaisi jo uuden fillarin. Jossain vaiheessa se on kuitenkin pakko ostaa uusi pyörä.
- outooa
Tätä olen pyöristä tietämättömänä ihmetelly, kiekot maksavat erikseen saman kuin koko pyörä.
- Palapeliä
outooa kirjoitti:
Tätä olen pyöristä tietämättömänä ihmetelly, kiekot maksavat erikseen saman kuin koko pyörä.
No laskeppa mitä maksaa, jos kokoaisi varaosista auton...
Maksaahan se yksitellen pistää uusiksi, mutta jos tasoa ei tarvitse kokonaisuudessaan muuttaa, niin korjaaminen on mielekästä.
Todennäköisesti tuossa alunperin mainitussa pyörässä runko vielä kestää (jos muuten täyttää speksit). Käytettynä voisi löytyä sopivat kiekot. Pitäisiköhän laittaa omat vanhat kiekot myyntiin vanne 622? Navat 100mm ja 126mm. Vaikkei niistä ole ilmoitusta, niin voisi jollain muulla olla ja sitä kautta saada edulliset & toimivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144