Perjantai-bileet!

yybeeoffina

62

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Pistän jo upfront ensi perjantaille "pileet" musaa...muistakaa sitten kuunnella. Näen jo silmissäni kun YB ja palstan neidot tanssivat viinilasi kädessä itsensä pökerryksiin tämän tahdissa.

http://bit.ly/1Vud9AK

• kontrollirunoilija
      • Alaikäisenä, pakko olla silloin -82 :P

• Toljake kirjoitti:

Alaikäisenä, pakko olla silloin -82 :P

12v. Turun konserttitalolla, muiden saman ikäisten ja vähän vanhempien joukossa kirk.. nauttimassa musiikista :)

• määmy
      • Ja minä kuuman neeke... No jonku kukku-jampon :P

• soon jo tuolla Jorgoksen kaverina punkan alla, mutta on se aika pahasti harmaantunu eikä lantiokaan enää oikein näytä tapuvain... Tarttee varmaan viedä piikille en liksasta, turha rääkkää enää...

• Toljake kirjoitti:

soon jo tuolla Jorgoksen kaverina punkan alla, mutta on se aika pahasti harmaantunu eikä lantiokaan enää oikein näytä tapuvain... Tarttee varmaan viedä piikille en liksasta, turha rääkkää enää...

Liikaa heppalimua kitusissa, alkaa kirjaimet tippuun sanoista, kumma homma, hieno humma.

• Toljake kirjoitti:

soon jo tuolla Jorgoksen kaverina punkan alla, mutta on se aika pahasti harmaantunu eikä lantiokaan enää oikein näytä tapuvain... Tarttee varmaan viedä piikille en liksasta, turha rääkkää enää...

tä? kyä ny niinku eniten palkittis jättää ne juutuubin suositellut videot iha vaa omiin oloihinsa ja tehä niinku mää sanon,
        tiiäkkö niinku, :P

• Mulla on sipilä-kompleksi, eli minä MÄÄRÄÄN.
        Niin ja piste.

• Toljake kirjoitti:

Mulla on sipilä-kompleksi, eli minä MÄÄRÄÄN.
        Niin ja piste.

kutsunko mää sua pääministeriksi..?

• Totaaaa... No emmä tiiä oisko se niin paha, sittenkään :D

• Toljake kirjoitti:

Totaaaa... No emmä tiiä oisko se niin paha, sittenkään :D

kyllä herra ministeri, eiku päääministeri,

• ja kiitti letuista,
        soita ny edes sitä eläkeläisiä eihä tätä muuten jaksa..

• murriperkele

• murriperkele kirjoitti:

ei ristus ja maaria,

mä tuun laulaan sulle huomena taukoamatta booten annaa..

• Tottamooses, sana ja maa on vapaat, kunhan laulat iha hiljaa. Parvekkeella. Naapurin parvekkeella. Viereisessä taloyhtiössä. Ämpäriin. Joo :)

• Toljake kirjoitti:

Tottamooses, sana ja maa on vapaat, kunhan laulat iha hiljaa. Parvekkeella. Naapurin parvekkeella. Viereisessä taloyhtiössä. Ämpäriin. Joo :)

ootappa kuule, minen edes ossaa sitä biisiä paitsi kertsin ja senkin huonosti..
        pittääki laittaa kello herättään aamulla, saatampa lyyä tahtia kattilankansilla vielä,
        pusi pusi

• Ne muuten lens ne meidän kattiloiden kannet just äsken pihalle, voit käydä poimiin ne tuolta pihalta aamujumppana... Toivottavasti naapureita ei ketuta, eihän kelloka oo viä paljoo. Joo...

• Toljake kirjoitti:

Ne muuten lens ne meidän kattiloiden kannet just äsken pihalle, voit käydä poimiin ne tuolta pihalta aamujumppana... Toivottavasti naapureita ei ketuta, eihän kelloka oo viä paljoo. Joo...

no eihä siinä, kunhan on kattiloita ja kapustoja.. ;P
        (ja miten voit vihjatakaan et mun buns of steel edes tarvis enempiä jumppia..?!)

• lydettäjä10

Lyde lyytikäinen

• Nyt lähti, sano Annikki Täh..

Aamumusiikkia, sopii ehkä paremmin yleensä arkiaamuihin:

https://www.youtube.com/watch?v=LO2RPDZkY88

• motorunoilija
      • tää siis vaan tanssi-ihmisille.

• pianon

pilleet!!

• määmy
      • aikuisten.oikeesti

Rytmilortot stagella =))

• coverrunoilija
      • öööääätype

Öööääh

• tunnelmarunoilija
    • Nyt on vihdoin syksy, eikä täällä ollunna edes myrskyä, vaikka luvattiin. Mullakin on majuri, ollaan sielun siskoja I:n kanssa <3 (vähän samanlainen miesmakukin, tä?)

https://www.youtube.com/watch?v=_ZZ4_aPl0SU

• "Äiti,sä näytät ihan Titanicin Roselta" Tämä toisena päivänä, seuraavana näytän noita-akalta :D Harmi vaan, etten mä ole koskaan lämmenyt leonardolle, kuten hän..

Jotain yhteistä sentään. Tämä minun ja tyttäreni suosikkimies ja -biisi:

https://www.youtube.com/watch?v=0j_hksPFLgg

• Joo, kiitos, itekkii oot sellainen hirmuliini:)

• rakkausrunoilija
      • No olihan hitto, PMD, missähän sekin luuraa, Turuus..?Niin määkin huomenna :D

Tämän tietää, ketkä tietää, tää on mun yhdessä työssä :) Rakkaassa sellaisessa, 90-luvulta <3

https://www.youtube.com/watch?v=E3xzb2eubf0

• soittorunoilija
    • paluurunoilija
    • kontrollirunoilija
      • kurjuusrunoilija

• rockrunoilija

• kantrirunoilija

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1535
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      965
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      855
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42