Olen etsimässä itselleni sellaista noin 10000 euroa autoa ja löysinkin netistä kiinnostavan Volkswagen Golf plussan vuosimallia 2006,kilometrejä 107000, 1,6 bensakoneella, hinta olisi noin 9000. Millainen auto on kyseessä ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota koeajotilanteessa?
Kannattaako ostaa...
5
102
Vastaukset
- MietiTarkkaan
Katsele VW vikatilastot. Niitä löydät lähes kuukausittain iltapäivälehdistä HS:sta, ja miten niiden valmistajat kantaa vastuunsa tekemistään munauksista.....
- asiallistaetsivälle
Saisit tuolla hinnalla 2.0 FSI Farkku passatin.
Itse katsoisin mielummin TDI koneisen mutta kai bensallakin ajelee jos ei kilometrejä paljoa tule. Käy kokeilemassa Passattia ja Golffiin et sen jälkeen edes katso.
Tuolal hinalla Passatin hakisin Saksasta.
Tässä vähän ajettu Passat joka voisi olla hyvä ostos.
http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/7502440 - explusvm06
Etuovien etureunat on kyseisessä mallissa lähes aina ruosteessa tuon ikäisessä sekä kynnyspalkki. Kun ne tarkastat ne niin ei tule yllätyksenä. Muuten melko harmiton mutta sytytyspuolia menee. Sitä et kyllä pysty mitenkään ennakolta ehkäisemään.
- pikkuv1koja
Ei noin pienet ruostekorjaukset ole vielä mitään. Entisessä Ford Focuksessa oli kaikkien ovien alareunat ruosteessa, takaluukku ruosteessa ikkunan alareunasta ja kontin alareunasta, etukatto oli ruostekuplilla, konepellin etureuna oli ruosteessa, ja kynnyskoteloita sai hitsata joka syksy kuntoon, että pääsi katsastuksesta läpi. Lisäksi lokasuojien reunat oli alkavassa ruosteessa. Jos jotain positiivista, niin kone toimi, samoin kuin vaihteisto.
- pelataanko
Hohoijaa kyllästyttää tää trollipeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657