Miettikää nyt. Elämää ilman työntekijöiden elinmahollisuuksia yhä enemmän ja enemmän kiristävää ja tuhoavaa kilpailua. Jossa kaikessa "piru" vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja PAHA perii.
Niistä pahan perimistähän tiedotus välineet kautta maailman päivittäin todisteeksi ja varoitukseksi VÄÄRIN, saata naa tuomiokseen palvelevasti tavalla elämisestä ja toimimisesta uutisoi. Vain pieni eliitti joukko voi pettävästi hyvin, joka päivä monen kohdalla käy huonosti, moni kokee maailman loppunsa ihan yllälttäen, ennalta aavistamatta, ja sitten JOUTUU sinne!!
Jeesuksen nimessä... Totuutta. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti (ilman kilpailua) vain kaikille hyväksi tavalla, tarkoituksella ja tavoiteella, kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisella, = vasta Oikeasti Laillisella, kaikille Luvallisella, kaikkiin nähden puolueettomasti, elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.
Elämä ilman kilpailua, = kaikille hyväksi.
Herätykseksi
1
82
Vastaukset
- Herätykseksi
Ei näytä tämä kaikille hyväksi, kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisesti, ihmisten elinmahdollisuuksia kiristävästä ja tuhoksi / tuomioksi koituvasta kilpailusta vapaa, Oikein elämisen ja toimimisen / vaikuttamisen vaihtoehto mahdollisuus ketään kiinnostavan.
Jeesuksen nimessä...ihmettelevä. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti / kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisesti ja kaikkiin nähden puolueettomasti, vain kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi tavalla, tarkoituksella ja tavoiteella elävä ja toimiva palvelijnasa ja seuraajansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462594
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792158
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221263